Gå til innhold

Hva er din favoritt restaurant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker Nodee på Majorstuen, som har verdens beste sprøstekt and i pannekake, og Alex Sushi på Solli Plass. Hva er dine favoritter?

Fortsetter under...

Skrevet

Thai restaurant i Fredrikstad! Jum jum!

Skrevet

Ja, det må bli Big Horn det. :)

Skal dit i desember, og jeg gleder meg som en unge!!!! =)

Skrevet

Big Horn;O)

Skrevet

Mama Rosa i Tønsberg eller Marco Polo......:)

synd at Mama Rosa skal legges ned til mandag...

Annonse

Skrevet

Peppermøllen i Tromsø + en Big Horn i Oslo som jeg ikke husker...

Skrevet

Alex sushi og Nippon i oslo. Også cheesecake factory i usa mmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!

Skrevet

Biffhuset Skarven i Tromsø og Mojo Tapas i Trondheim.

Nei nå fikk jeg vann i munnen gitt....*mmm*

Skrevet

Kinarestauranten på Vinstra er en av Norges beste =) MamaRosa på Åndalsnes, osv... nam nam

Skrevet

Yayas i Oslo. Skikkelig thaimat som smaker thaimat, og en utrolig stemning. Må bare oppleves!

Skrevet

Jeg bare elsker tapas, så min stamrestaurant som ikke er så alt for dyr er San Leandro i Vika. Ellers har jeg en gang opplevd et alldeles utsøkt, eksklusivt måltid på Palace grill på Frogner- så kosta det 2000 og da!! (Min bursdagsmiddag, men sambo hadde tatt m for lite cash, så jeg måtte dra kort...)

Annonse

Skrevet

Er kjempesjeldent på restaurant,og har ikke vært på noen veldig fancye,jeg er litt picky i matveien(billig sådan),så er bare redd for å sitte med bordet og grine på nesa til en sum av tusenvis av kroner! Er storfornøyd med Friday's,Mama Rosa og sånt,jeg!(Oslo) Har veldig lyst på paella,men har ikke funnet noe sted der dem har det.(det eneste stedet jeg vet om,har stengt av uvisse grunner...)

Skrevet

Shalimar restaurant på Rosenhoff ved Carl Berner i Oslo!! :D

Oh my god sier jeg bare!!! :D

Skikkelig god pakistansk mat til en ok penge! :) Ca 175 kr pr pers for maaaaaasse mat!! :D

Hyggelig personale og koselig lokale! :) Det reneste toalettet jeg noen gang har sett!! :D

Anbefales på det sterkeste!!! :D

Skrevet

Klosteret restaurant i Oslo og Lissis pizza i Drammen. Kjempe god mat begge steder.

Skrevet

Jeg bor på en veldig liten plass så her er ikke bra utvalg..Her er 2 åizzasjapper og en kinaresturang :P Maten på kinaresturangen er sinnsykt god..Men er så dårlig service att jeg liker meg egentlig ikke så godt der ...Så må bli Milano..Der en pizza sjappe :P Har såå lyst og spise på en skikkelig resturang!!

Skrevet

Hehe, helt enig elli-karamelli!!!! Jeg synes at å betale tusenvis av kr for et måltid er helt latterlig og alldeles bortkastet.. Jge er superglad i mat- har en kjempeforbrenning og spiser myyyye, derfor er jeg glad der jeg får store porsjoner med skikkelig kost- litt sånn trailermat hehe:) Og det er gjerne på billige spisesteder. Jeg er og temmelig picky, så er godt fornøyd m helt enkel, trad mat.

Den gangen på Palace så sved det skikkelig når jeg dro kortet for 2000 for et måltid- men det var jo sambos overraskelse til meg da, ville liksom gi meg en eksklusiv opplevelse (selv om han vet jeg er mer påholden i pengeveien enn ham, og egentlig ikke liker bruke mye penger). Mne det var en opplevelse vi husker da, nydelig 7-retters middag.

San Leandro er derfor et supert sted, du bestiller så mye el lite du vil ha, og har råd til; billigste (minste) rettene koster 30 kr:) Mama Rosa er også bra, kriteriet mitt er at det skal være store porsjoner så jeg blir mett, og at det ikke skal være særl dyrt. Sambo, derimot, er mer eksklusiv i smaken, så det har blitt noen diskusjoner rundt dette...

Skrevet

Italienske La Rosa Magra ved siden av slottet. Nam nam og gode priser på maten

Skrevet

I Oslo hehehe;)

Skrevet

Frati i Trondheim har veldig god mat.

Har lenge hatt lyst til å spise på Big Horn, men har ikke blitt enda.

Det må bli ved neste trondheimstur!

:-)

Skrevet

kinaresturant :)

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Markveien Mat og Vinhus på Grunerløkka. Ellers er Dinner, Agra og Falcon Crest gode (alle i Oslo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...