Gå til innhold

Jeg er så trøtt så trøtt, andre?


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er faktisk et problem så trøtt som jeg er....Min mann spurte i går om det var normalt, han virket faktisk litt bekymret.

Jeg legger meg mellom 19 og 20 hver kveld, og står opp ca 6-7 dagen etter, og tro meg jeg sliter med å komme meg opp. Jeg kan i tillegg gjerne ha en kvil på sofaen etter middag.

 

De kveldene jeg strekker meg til kl 23( som er vanlig for meg) blir dagen etter helt ødelagt. Jeg blir jo så usosial av dette, jeg er nå i 11 uke, og trettheten var et tegn før positiv test. Noen som har det likt? Hvor lenge varer det? Dette har vart alt for lenge.

 

Det er faktisk så gale at jeg vurderer å sm meg 50 %. Jeg har jo ikke overskudd til barn, mann og falmilie. Det går på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er og kjempe trøtt...

 

Akkurat samme som sist gang...

 

I 7 - 8 tiden om kvelden er det bare å legge seg på sofaen og sovne. Da er energien helt brukt opp.

Og så våkner jeg kjempe tidlig da. I halv 6 tiden er jeg lys våken =P

Det nytter ikke å prøve å snu på rytmen. Og jeg har ikke sjangs å være oppe noe seinere... Blir litt usosial, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte. Er 8 uker på vei.

I helgene sover jeg omtrnt 15 timer og på hverdagene i minst 10 timer.

Er så trøtt og sliten at jeg ikke orker hele dager på jobb. Har jobbet ca 6 timers arbeidsdag den siste uke.

Jeg skal til legen i dag og få en sykemelding på 20 eller 50% ( sjefen min som "tvinger meg da" :)

 

Jeg har ikke dårlig samvittighet for det (kan være fordi jeg fikk beskjed om å gjøre det da)

Det viktigste nå er at du tar vare på deg selv og lille gullet i magen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjenner meg litt igjen. Rundt IKM begynte dette. Var ekstremt trøtt og sliten og skjønte ingenting. Har vært klar for å legge meg før 21 mange kvelder og det er veldig tidlig til å være meg. Blir veldig fort sliten også. Etter et kaffe besøk hos noen kan jeg være helt utslitt og må legge meg nedpå litt. Men nå har jeg nettpp kommet over i uke 13 og syns energien har kommet litt tilbake. Trenger fortsatt mer søvn, helst minst 9 timer, men føler meg litt mer opplagt enn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff... jeg er så vant med å sitte oppe til laaaangt på natt og likevel være tidlig oppe...........

 

Men nå for tiden er jeg kubbeklar i 20-21 tiden, og likevel kan jeg sove på sofaen i 16-18 tiden......

 

Og når jeg skal opp kl 07 med ungene ( bhg & skole) så¨er jeg stuptrett.....

 

jeg er rundt 8-9 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig trøtt. Legger meg ofte i 8 tida, å om ikke ligger jeg bare som et slakt forran tvn. Er oppe ca.6-6.30 da lillegull våkner. Er stortsett greit våken da, men sliter på jobb. Sovner ofte plutselig i stolen her, våkner litt til igjen, men er bare SÅ trøtt. Så er det hjem til hus og barn. Og etter lillegull er i seng er jeg utslått. Er litt plaget med kvalme og hodepine også, men holder det stortsett i sjakk med å spise ofte (kvalmen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 11+2 i dag og er akkurat samme som deg. går bare helt i tåka om dagen, er usosial og orker ingen ting. Nå er jeg så heldig att jeg jobber bare 50%, men alt overskudd jeg har går til min datter på 2 år.

 

Kan ikke huska att jeg var så trøtt første gangen. Men det skal vell gå over etterhvert håper jeg.

Jeg legger meg rundt 21 på kvelden, står opp rundt 08 og sover minst 1 time på dagen.Føler att jeg kunne ha sovet 24 timer i døgnet nå.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Kjenner til det ja... Er trøtt som en dupp, kunne helt sikkert sovet en times tid i løpet av dagen på jobb også. Hehe. Jeg er vanligvis skikkelig nattemenneske. La meg aldri før 00-01 og opp tidlig - fungerte bedre på lite søvn enn mye. Men det var den gang...

Også blir jeg veldig sliten av høye lyder, det er jo nesten ikke volum på tv`en hjemme hos oss lenger. ;o)

 

Jeg gleder meg til det går over, men det er vel en stund til enda... Er i uke 9 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke trøtt i det hele tatt.. det eneste er at jeg sovner ganske tidlig på kvelden og våkner gry tidlig:( men ellers i topp form, men nå er jeg ikke så langt på vei 5+2 så d kommer vel snart tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! En liten trøst er det jo at jeg hører jeg ikke er alene, og det vil vel gå over! Jeg sitter her å jesper og offer og stønner! Hadde det ikke vært for guttene hadde jeg nok stupt i seng nå. Det må jo bare bli bedre. VI skal på besøk i helga, og hvet dere....jeg gruer meg allerede, for jeg hvet hvor sliten jeg er etter jobb.

 

Men men, lykke til alle mumeldyr :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...