Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Denne vognen finnes vel ikke lenger? Bare gamle modeller??
Phantom´ Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har hatt denne, men solgte den da jeg syntes den var altfor hard å trille. Lite gynging... men nå gikk jeg fra Simo kombi til denne da... Kjøpte en EW istedenfor, og den er jeg kjempefornyd med. Vår Y2k var en 2002modell. Tror ikke de produsete dem lengre enn til 03.
Nyttårs barn Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 Fått mulighet til å kjøpe den brukt. Tror kanskje jeg går for ny vogn, hadde tenkt meg TFK joggster twist eller Easywalker.
camz Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg hadde denne vognen, 2005 mod, men solgte den fordi jeg synes den var altfor tung å trille og inn og ut av bil så jeg kjøpte meg en oth urban jungle
sivuna Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 den gamle vendbare, har jeg. du får den ikke i butikker i norge, men den finnes enda. lilleprinsen.no har den. MEN den er veldig tung og tungvint på mange måter synes jeg.. Den ikke-vendbare er veldig lett, men jeg syntes den ble merkelig og irriterende laaang når du legger den sammen. Ei venninne hadde den.. Det beste rådet jeg kan gi; ikke kjøp ei vogn du ikkje har kjent/sett på i virkeligheten... Fryktelig lett å bli skuffet om du kjøper ei vogn basert bare på andres råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå