Gå til innhold

Kjempe koselig treff, Drammens jenter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. På kveldstid er onsdager best for meg. Kanskje vi bare skulle sette opp onsdag om 14 dager f.eks... ? Men - ehh - tør vi sette *for 2.trim* slik Åse gjorde ?? Ble jo rimelig mye bråk da ?!? :-) (men hadde vært greit å ikke blitt altfor mange....mye koseligere da..)

Hmmm.....hva syns dere ??

Takk for sist, dere:-) Onsdager om kvelden passer som regel for meg også, så jeg syns jo også at det er et flott forslag. Jeg håper og tror at det er blitt gjort klart at om man foreslår et treff for noen så er det ikke for at det skal gå ut over noen... Det er forresten opp til alle "grupper" å gjøre det samme. Det sagt, så vil jeg også si at jeg gjerne kommer på treff med alle også!

Annonse

Passer for meg den dagen også. Syntes det er helt greit og avgrense det til 2.termin. Det var jo såå hyggelig når det ikke var så mange, og at vi hadde termin gansker likt. Dvs masse til felles;) Gleder meg til og treffe dere igjen, jenter.

Hei

Jeg fikk jo dessverre ikke vært med på første 2.trimester treff, så jeg ser frem til neste gang.

Setter opp nytt treff jeg da, så kan vi jo alle komme med forslag til både tidspunkt og sted.

Har litt lyst å dra på Pigen jeg da, hvis ingen har noe i mot det? Synes menyen er litt mer spennende der :-)

Vibeke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...