Gå til innhold

Gruer meg til ultralyd...

Anbefalte innlegg

Fordi da får man vite om det er noe galt, og det har jeg begynt å bekymre meg for i det siste. Tenk om babyen er multihendikapet, eller har downs, eller en annen sykdom? Hvordan skal vi klare det? Tenk å få vite at det er noe galt med det lille nurket! Så grusomt! Jeg ønsker meg et friskt lite knøtt!

Jeg har ingen grunn til å tro at det er noe galt, men jeg tenker på det alikevel...

(Og nå vil jeg ikke ha noen snusfornuftige, politisk korekte svar, som at alle barn er like mye verdt, og at barn med downssyndrom er søte og nydelige! Jeg VET jo det! Men man ønsker seg jo altid et friskt barn.)

Er det flere som bekymrer seg for dette? Skal ikke til UL for 20. nov! Leenge til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10730193-gruer-meg-til-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Eg vett at det e all grunn te å ver bekymra! Me bestilte privat UL på Volvat sykehus i uke 12, sånn at hvis, i verste senario, at me hadde fremdeles valget... Her ska du ikkje få någen snusfornuftige osv forklaringer =)

Det du kan gjør, e å sei te legen at du e kjempenervøse, og få han eller hu te å skriva henvisning te UL tidligere. Vett det e lenge te 20. nov. Me og ska på sykehuset den dagen på UL, og det å gå fra uke tolv te uke 18 e òg lenge! Syns egentlig alle dagene fram te den UL e lange og går vanvittig tregt...

Men me får bare tenka positivt, og satsa på at me får velskapte friske knøtt =)

Lykke te =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...