Gå til innhold

Brekninger


preggy pop

Anbefalte innlegg

Er 5+5 på vei og har det egentlig ganske bra. Litt ømme pupper og litt press i underlivet. Det som plager meg litt er at jeg brekker meg en del. Føler meg ikke så kvalm, egentlig. Men jeg brekker meg kanksje 20 ganger om dagen. Noen andre som har det sånn??

 

Og til alle som er misfornøyde med nylig ankomnes spm - la oss være nye og uerfarne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 5+2 på vei, og plages ikke noe med kvalme, men brekker meg gjør jeg ja..

Hver morgen når jeg tar på parfyme, måtte bytte tilbake til den gamle, da gikk det bedre,

og da jeg skulle kjøpe sofa her om dagen, brekkte jeg meg da jeg kom ved skinnavndelingen, ugg skinn lukter pyton:)

Men heldidgvis skjer ikke dette 20 ganger dagen da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte bare le :-) Er så mye komisk med å være gravid altså.. jeg har begynt å brekke meg hver gang jeg åpner kjøleskapet jeg nå. Haha, må liksom åpne med strak arm for å ikke være så nær ;-)

 

Du kjøpte ikke skinnsofa da antar jeg?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg av og til litt dum, for det er vanskelig å skjule brekninger. også kan jeg lissom ikke si: Hei, det er fordi matpakka de lukter så sterkt at jeg brekker meg. Eller: du har så sterk kroppslukt at kroppen min sier ifra. Jeg prøver helle skjule det i hosting. Men men. Kan jo hende noen får mistanker om at jeg er på tjukka... Foreløpig er det en god hemmelighet :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og brekker meg HELE tiden... Er så var på både lukter og det som ser ekkelt ut...

 

Klarer nesten ikke tørke snørrnesa til mini lenger =P

Brekker meg som en gal, hehe...

Eller hvis det ligger noe hår i sluken i dusjen, eller matrester i vasken....

 

Men er ikke plaga med kvalme, sånn ellers, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat som deg! Spesielt ille er det med "ekle" ting. Tar t-banen og prøver å ikke se ned på stasjonsområdet. Ser jeg en gammel snus, eller spytteklatt, går det nesten galt hver gang. Sambo har utstyrt med med pose for sikkerhets skyld. Men som deg, ikke nevneverdig kvalm ellers (5+5 jeg også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, synes faktisk generelt det er en del "ekle" mennesker om dagen. Sliter virkelig med offentlig kommunikasjon, der jeg må stå limt inntil fremmede som ikke akkurat appelerer. Men, jeg antar det er litt drøyt å sykmelde seg fordi man synes mennesker har ekkel lukt :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...