Gå til innhold

ADI.POL VED RIKSHOSPITALET!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sånn, lurer på om det er mange som er med der. Har hørt at det en veldig streng/sur eldre dame som er ernæringsfysiolog der. Vet nesten ikke om jeg tør å begynne der hvis jeg får plass ved riksen.

Hva er deres erfaring dere som går der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der i dag... den damen var da ikke sur... hun kan virke litt strix kanskje men jeg synes hun var kjempe koselig jeg da.

Skrevet

Nå er det et par år siden jeg var der, men hvis det fortsatt er Kristin Kardell som er ernæringsfysiolog så kan hun nok utad virke litt striks ja. Hun har nok en baktanke med det.... tror hun gjerne vil gi de fleste en liten oppvekker sånn i begynnelsen, men gjør du som hun anbefaler deg og følger rådene hennes så er hun en kjempetopp dame som sitter inne med masse råd og tips som du kan lære maaaasse av.

Lykke til :-)

Skrevet

men hva forventer vi da? hun er en ernæringsfysiolog hun skal jo peke på hva man gjør feil... og når man er såppas store som vi er gjør vi jo noe feil .. gjør vi ikke??

jeg veier nå 86 kg og er overvektig og ønsker ikke å gå opp så mye i svangerskapet. har gått ned rundt 50 kg. når jeg var hos hun i går fremstod hun som en myndig dame men ikke streng og sur...

jeg vet ikke om vi snakker om samme dame nove, hun her ver en dame i 50 årene kankje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...