Gå til innhold

Liter meg inn til dere:-)

Emilia og lille Oliver:-)

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 4+5 og har termin 30.06.08.

Dette er vårt første barn og resultat av prøverørsforsøk nr 2:-)

Er veldig nervøs etter en SA i april, men håper spiren klorer seg fast denne gangen!

Jeg har hatt litt orangefarget utflod de siste dagene, bare litt på papiret, men blir selvsagt veldig bekymret. Noen andre som opplever dette?

Ellers gleder vi oss stort til UL om 2 uker, håper bare alt er som det skal...

Er det forresten noen andre her fra Sørlandet??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10729638-liter-meg-inn-til-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde farget utflod i 9-10 dager, og var bekymret, som deg. Begynte i min fjerde uke, akkurat som deg. Har gitt seg nå, og i går fikk jeg se en mini og hjertelag på ultralyd!!! I dag er jeg 6+1, og har bestemt meg for å senke skuldrene og slutte å uroe meg. Dette går bra! Gratulerer, håper lillemann klorer seg fast denne gangen :)

Annonse

Hei igjen, takk for svar.

"godt" å se at det er flere som opplever farget utflod, hadde ikke det sist, bortsett fra kvelden en fredag og da begynte blødningene natt til lørdag, så for meg betyr dette liksom abort....

Jeg bor 15 min vest for kristiansand, vil ikke si akkuratt hvor i tilfelle noen kjenner meg:-) Gøy å se vi er flere sørlendinger. Hvor gamle er dere, er det deres første??

Hei igjen!

Jeg er 30 år og dette er min nr 2. Jeg har samboer og en gutt på 6 år. Jeg bor og jobber i Kristiansand. Det hadde vært moro å treffes etterhvert, men for min del kan vi vente litt, til situasjonen er litt mer sikker.. Jeg har termin 6. juni.

Er så glad for å høre at andre har brun utflod. I dag har hormonene mine løpt helt vilt, og jeg har vært helt fra meg pga utfloden. Heldigvis så hører jeg fra mange at det sannsynligvis ikke gjør noe, og fikk dette bekreftet gjennom telefon med jordmor. Er i 10ende uke og håper sånn at dette går bra.

Hvis det ikke gir seg på noen dager vil jeg gå til lege, for jeg har lest at det kan f.eks. være sopp, kjedekatarr ol.

Lykke til til oss alle :-)

det er en del innlegg om dette på 1tri og...så det virker som at det er helt normalt... :-)

Jo,lykke til!!

Arti at vi er så mange her inne må jeg si...Godt å høre at det er andre og som føler seg litt usikker på ting..,SElv er jeg i uke 8 nå,men når jeg kommer meg i uke 10 og om jeg skulle oppleve noe slikt så vet jeg at jeg kommer til å lage et nytt innlegg her om det jeg og..hehe..bare for å være heeelt sikker...rart egentlig hvor mye "personlige ting" vi sitter her å legger ut til hverandre om...hehe...det er godt å ha dere her er vel hva jeg prøver å si :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...