Gå til innhold

hvor mange her som brukte el-tester før de var så heldige å ble gravid? og hvor mange PP gikk det med el-tester før dere ble gravid??


babygullz <3 vilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg ble garvid i 8 pp.. i 5,6 og 7 pp brukte jeg eltest men fant aldri el med den.. så siste mnd ga jeg f*** i all testing og temping og da klaffa det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg brukte el tester og ble gravid på første pp...

men jeg hadde gått uten piller i 2 år uten noe resultat men når jeg tok i fatt el test en mnd så satt den visst som et skudd med engang den mnd... :) det hadde jeg aldri trodd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde i 10 pp før vi ble gravide. Ila de pp så brukte vi el-tester ikke alle mnd, men tilsammen 5 kanskje? Ble litt lei innimellom. Hadde siste mens i august, tok el-tester i sept. Hadde da bestemt oss for at det ble siste pp denne gangen. Fikk positiv gravidtest i september:) Hadde vel ikke trodd at vi skulle få klaff, men tror vi klarte å slappe av mer og da ordnet det seg:D

 

Jeg tror det med å teste så blir en veldig fokusert på at ting må klaffe. Vi har vært igjennom de fasene, men kom til at vi skulle gi opp prøvingen. Tror at hvis en klarer å gi slipp på "stresset" med å bli gravid, så kan kroppen være mer mottakelig for å bli det;)

 

Jeg prøvde akupunktur ifm siste pp, mulig det fikk satt igang prosesser med å stabilisere kroppen min. Verd forsøket synes jeg;)

 

Ønsker deg masse lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper-så-sterkt

 

det er omtrent sånn det er med meg, altså, jeg er ikke blitt gravid da, men vi har prøvd siden april/mai 2006, uten å lykkes..denne pp har jeg kjøpt el-tester, funnet el, og kost oss masse:) så jeg håper vi har fått d til nå=)

derfor jeg lurer på om det er mange som traff på første forsøk år dm gikk over til el-tester, vil jo vite hvor mye større sjansene er=)

 

Har ikm 3 nov da.så er jo en stund til=) men *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...