trollemor77 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Etter et mislykket forsøk skulle jeg inn til rutinekontroll før runde nr.2. Der fant legen ut at jeg har en skillevegg i livmoren. Denne må fjernes før neste forsøk, kirurgisk inngrep med narkose. Har noen opplevd dette?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Hei Trollemor ) Jeg har også fjernet en skillevegg i livmor + en polypp. Skilleveggen gjorde at jeg hadde en hjerteformet livmor. Inngrepet var helt ukomplisert,og ble gjort uten narkose. De gikk inn med et slags kamera nedenifra og ved hjelp av det fikk de fjernet alt som skulle vekk.Jeg hadde brukt mye energi på å grue meg til dette-til ingen nytte.Vet ikke hvor du holder til men på st.olav gjør de i hvert fall dette uten narkose.Noe jeg er glad for ! Lykke til - dette skal gå fint ! Hilsen
Mrs. icsi og småen Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har også tatt bort en skillevegg i livmoren. Den gikk nesten 2/3 ned. Jeg ble lagt i narkose, gikk helt greit. Fikk reise hjem en time eller to senere. Blødde bittelitt samme dag, men tror ikke jeg trengte å ta paracet engang! Det var i Haugesund. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå