togutter-08og10 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Har vært på egguthenting i dag (veldig vondt) og jeg fikk 12 egg. Hvor mange har dere andre fått? Er så spent på om noen befrukter seg/ deler seg til i morgen, i får telefon fra sykehuset da. Noen som vet hvor stor prosentandel som vanligvis blir befruktet/ deler seg? Dette er vårt første forsøk.. Kan jeg være så heldig å få det til på 1. forsøk??
Filip sin mamma <3 Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 hei!jeg håper inderlig at du får det til på første forøk!! ingenting er bedre enn det,og du har jo fått ut masse egg. uansett om det går nå,eller ei,så håper jeg du får på frys! det fikk ikke jeg første gangen,og det er litt dumt.. skal sette inn imårra jeg også,så da får vi jo se hva resultatet blir.. så artig at vi er så mage som setter inn denne uken!det er så spennende at jeg kjenner jeg blir helt varm!hahahaha
♣ Christiane ♣ Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hei Jef fikk ut 13 på mitt første forsøk, og 7 ble befruktet. 1 ble satt inn og 6 ble fryst, og det er et bra resultat. Dessverre festet det seg ikke, så jeg klarte det ikke, men det er vel ca 30 % som får det til så sjansen er der hver gang. Lykke til med befruktning og innsetting.
Anette25 Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hei.. Dere fikk ut mange mere enn meg. Vi fikk ut sju, men så var to tomme. Å to som ble befrukta. Så vi er kjempe spent på morgen dagen, er ikke begge helt topp får vi sette inn begge to. Lykke til alle sammen. Vi må holde hverandre oppdatert.
purple Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Hei. Bra fangst av egg! hvor mange som befruktes avhenger av mange faktorer.(om egga er modne nok, at sperm kvaliteten er god,at man ikke har hardt skall rundt eggene) Jeg fikk ut 10 egg fra 1 eggstokk(har kun 1) hvor 9 ble befruktet. Jeg var da 37 år så legene var kjempe fornøyde. Gravid ble jeg med fryse forsøk.(har desværre mistet barnet i uke 22 pga for tidlige rier) Prøver på nytt igjen når jeg får klar signal av legen. Lykke til med befruktning og alt sammen:o)
Chaiemae Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk ut 5 på første forsøk, 2 inn og ingen på frys. Andre forsøk fikk jeg ut 3 og alle klarte seg og ble satt inn. Dessverre negativt resultat begge ganger.
Mrs. icsi og småen Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Vi fikk ut 15 egg, hvor 11 ble befruktet. Da jeg kom til innsetting, viste det seg at vi fikk ett inn og tre på frys. Jeg var skuffet da, men tenker nå at det egentlig er en bonus... Testet forøvrig positivt i går, så nå er vi spent, men vi klarer ikke helt å tro at dette skal gå veien, og hver gang jeg er på do er jeg kjemperedd for at jeg har begynt å blø.. Men men, kanskje naturlig også, da. Har jo tre til og ta av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå