Gå til innhold

Jentenavn på KUN 3 bokstaver??

Anbefalte innlegg

Kan dere komme med forslag?

Jeg vet det finnes mange fine forslag der ute.

Vi har Una som en klar favoritt. Men jeg vil gjerne få ei liste så lang som mulig!!

(Vi kan strekke oss til 4 bokstaver, men kluet er at navnet må være kort, stilig og helst litt sjelden)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10729311-jentenavn-p%C3%A5-kun-3-bokstaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Une bedre enn Una jeg da.. Hva med Luna (uttales Lona)? Insa? Inse? Erle? At det skal være litt sjeldent gjør det jo litt vanskeligere da! Skal liste dem opp så ser det litt mer ornt'li ut :-)

Une

Luna

Insa

Inse

Erle

Sine

Mie

Tia

Hva syns du? Er jeg inne på noe...?

Annonse

Annonse

Gry

Gro

Eva

Unn

Lin

Søs(dansk navn)

Fie

Hvem liker du best selv av alle forslagene du har fått? Prøvde å finne navn som ikke allerede sto på listen din. Litt morsomt at kriteriet er 3 bokstaver. Spent på å høre hva du syns om alle forslagene til folk.

Tusen takk folkens!! Snakk om lang liste :o)

Det blir nok Una.

Vi liker nemlig Una bedre enn Uma, og Une blir for maskulint synest jeg. Luna synest jeg blir litt dramatisk siden det faktisk betyr måne. "Lasso rundt Fru Luna" av Agnar Mykle.

Ellers er her maange fine forslag. Er fan av korte navn, og både Eir og Tia var uvanlige og stilige. Fia er også tøft!

Eneste jeg ikke likte var Rie (tihi), Kia (en bil?) og Moa (stort kjøpesenter i Ålesund)

Personlig er Ada en favoritt, men det handler stadig om kompromiss i heimen. Mannen er ikke så glad i navnet Ada, så da falt vi på Una igjen.

Jeg liker også Vår og Sol, men de ble også nedstemt.

Nei, magefølelsen er god på Una så lille prinsessa blir nok hetende det ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...