Gå til innhold

Dere som har 2 eller flere barn;)


2 prinsar å 1 prinsessa;)

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på en liten ting, når fikk dere i forhold til termin de forskjellige gangene? Jeg fikk 13 dager før tiden sist og håper denne spiren også vil ut litt før termin...kan jeg håpe på det?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en datter som ble født 4 dager før ul-termin, og akkurat på egen-utregnet termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har to barn, hadde termin på en søndag med begge to, begge fødslene startet søndagen etter termin, og de er født 8dager etter termin begge to (altså mandag) :)

 

men regner ikke med at det skjer denne gangen, var nok kanskje mer tilfeldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 barn. Førstemann kom på terminen, andremann kom 9 dager før og da håpet jeg selfølgelig at tredjemann skulle komme litt før å. Den gang ei, tredjemann ville ikke ut før på terminen han gitt:-)

Mitt råd til deg blir derfor å ikke begynne å vente for mye på fødsel før terminen. Det gjorde jeg og det ble laaaaaaaange dager det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første er født 8 dager etter termin, nr 2 er født 6 dager etter termin :) Så kommer ikke til å stresse på termindagen med nr 3 heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang fikk jeg 4 dager etter UL terminen, men 17 dager etter mensterminen som jeg veeeet er sikker. Legen sa også at ungen tydelig vart på "overtid". 2.gang fødte jeg 1 uke før UL terminen, og dagen etter mensen terminen.. Spennende å se denne gangen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første kom 8 dager før, 2.mann ble tatt med KS dagen før termin, og denne gangen har jeg ingen forventninger. Hører enkelte som er så skråsikre på å få før, fordi det har skjedd før, men har ingen tro på det jeg hvertfall. Det spiller vel heller inge rolle så lenge den ikke kommer for tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første kom 19 daga før tul, det resulterte i at eg med nr to gjekk og venta fra det var 19 daga igjen til min termin og eg hadde 12 dager sprik på terminene og ho kom 7 dager etter min termin og altså 5daga før TUL..... nr 3 kom 5 daga før og.... så Ikkje begynn å vent så altfor tidlig..... det er ikkje så lurt.... pakk bagen tidlig men ikkje vent slik aktiv, prøv å tenk at det er terminendagen ca babyen kommer..... og så sier JM mi at det er liten sjangse å gå langt overtida når du har født før før.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! 5 dager før termin med nr en, og 9 dager før termin med nr to... Så jeg begynner nok automatisk å vente litt før terminen ja! I følge JM så regnet hun ikke med at jeg går noe særlig over iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

nr1: 14 dager over hasteKS

nr2: 2 dager over vannavgang og vanlig fødsel

nr3: 14 dager over og styrtfødsel på under 2 timer fra 1 rie til h*n var ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...