Gå til innhold

nå i siste del av svangerskapet begynner jeg å bli kvalm igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan det være for noe?

andre som har opplevd det slik?

har ikke høgt blodtrykk, eller noe som kan tyde på svangerskaps forgiftning. men er kvalm hele døgnet. bør jeg være bekymret, eller er det vanlig. bare lurer?

er i uke 37.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jag hade det också sån runt uke 37... som en stor klump i halsen hela tiden när jag skulle sova för ex. det er väl då livmora er som högst innan den skall börja sjunka litt. har det även nu litt innemellom i uke 39.. tror det er babyn som tar väldigt stor plass bara:)

Skrevet

Har også vært plaget av kvalme den siste tiden. Har heldigvis ikke kastet opp bare vært kvalm.

Skrevet

Jess, her også!

Virker til tide som hele "systemet" i magen er på tulletur. Plutselig på to, kvalm og til tider akutt halsbrann.

Ikke spesielt behagelig...

Men godt er det da at vi snart er ferdige;)

37uker selv

God bedring og lykke til!

Skrevet

Har vært kvalm hele svangerskapet,jeg,så vet ikke om jeg faller inn under kategorien "kvalm i slutten av sv.skapet." Jeg er oppe og spyr hver natt for tida,men er såpass vant til dette at jeg ikke tenker så mye over det lengre... Vi har jo ikke lenge igjen nå,får bare se det på den måten!

Skrevet

til deg som har vært kvalm hele svangerskapet, jeg sender en hel masse med sympati. stakkars stakkars deg, jeg hadde det slik i mitt forrige svangerskap og det er helt forferdelig. Men heldigvis det er ikke lenge igjen:) Selv om jeg syns dagene er veldig lange for tiden:)

Skrevet

Enig, all respekt til deg, elli-karamelli, du har vært flink! Er selv begynt å bli kvalm igjen nå på slutten, og det er ikke noe greit.. Så jeg føler med deg som har vært kvalm hele tiden, har tenkt på deg! Men nå har vi ikke lenge igjen, og når vi er i mål er vel det meste av plager glemt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...