Gå til innhold

Liten mage

♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ble gravid trodde jeg at jeg skulle få en enorm mage veldig fort, siden jeg er stor fra før. Men er nå i uke 22 og den er ikke noe stor, tvert i mot så liten at jeg er bekymret for noe galt. Ser på andre som er mindre på vei som har større mage, eller hvertfall fin mage....

Noen som veide ca 110-120 kilo når de ble gravide og vet hvordan dette er?

Har sann stor mage nederst som ikke gravid også, den er bare blitt litt større- og oppenfor navlen er det blitt litt mage.

Ser jo hvor stor den enkli er når jeg tar bilder, eller prøver en gammel bukse.

Er 22+3 idag og har ikke gått opp ett kilo engang... Men kjenner bevegelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har det akkurat på samme måte som deg, har fått mage øverst, og noe nederst, men det henger mest. Veide 118 når jeg ble gravid, har gått opp 5 kilo hittil og er i uke 25.

Dette er ikke noe unormalt, når man er stor fra før legger man ikke på seg så mye, og det synes ikke så godt at man er gravid heller. Jeg var ikke så stor forrige svangerskap heller, da veide jeg 94 kg fra starten og gikk opp til 111 kg, og det var tvillinger.

tror ikke du trenger å bekymre deg for at det er noe galt, alt er helt fin hos meg hvertfall, er ofte på kontroll( hver 14 dag) pga høy risiko svangerskap.

Skrevet

De første ukene (til rundt ca 20+) så vokser livmoren mest oppover, så begynner den å vokse utover. Hvor utstående mage en får kommer også ofte ann på din høyde. Jeg er lav, så magen min står godt ut nå, men nå er jo jeg 34 uker, var ikke så veldig stor rundt uke 22. Jeg veide 116 da jeg ble gravid. Jeg har ikke lagt på meg mer enn 4kg, og det tok tid før de kom. Men er jo ikke noe krise, som jm sier, jeg har nok å ta av for ungen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...