Gå til innhold

noen som har måttet tatt pille i underlivet for å sette i gang aborten??

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff og huff! Dette var trist! Da jeg mistet i uke 27 fikk jeg pillen på sykehuset, og det startet etter litt over en time. Etter to timer var fødselen i gang.... Du er vel sikkert ferdig for lenge siden nå, men det er noen som må få flere piller for at det skal virke også!

Ville bare si lykke til framover og håper du finner ut av hva dette skyldes. I dag er det heldigvis mange som får hjelp slik at de en dag sitter der med et lite barn i armene sine!

Klem fra

• 3 uker senere...

Det er nok for sent å svare deg, men hvis andre lurer på det samme så tok det ca 4 timer før blødningene og smertene startet etter at jeg satte inn kapselen med abortpiller. Trodde jeg skulle være ferdig på 8 timer, men hele natta ble et sant helv... til tross for paralgin forte og varmeflaske. Har fått økt blødning og litt smerter igjen nå 4 dager senere. Virker som kroppen endelig har skjønt det selv nå.

Hadde en MA i uke 8/9 men merka det først uke 12. Rart at det bare kan ligge der dødt og ikke komme ut... Men over til spm ditt... Fikk piller og det startet for alvor etter ca 5 - 6 timer. Venta at det skulle gjøre forferdelig vondt og at jeg skulle få litt psykiske reaksjoner. Men følte kun at det var ekstra sterke menssmerter. Hadde selvsagt fått smertestillende. uten det hadde det nok vært verre. Men var nok i underbevisstheten min klar over at ikke alt kunne stemme med denne graviditeten, Rart egentlig... Har to barn fra før, og følelsen var ikke den samme. følte meg veldig trist og tom etter uke 9. Lurte på å ta en ekstra test for å sjekke om jeg virkelig var gravid. Trodde jeg skulle bli sprø av sånne tussete tanker. Jeg blødde i ca 12 - 14 dager. Hatt sex etter dette, men aner ikke når jeg skal ha mens igjen. Skal på sykehus i morgen for å sjekke at alt er bra igjen. Så får det vise seg om jeg er gravid igjennnnn. Har en følelse av det... Det er 6 uker siden MA no... og fortsatt ingen mens...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...