Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Var på besøk hos en venninne i formiddag som nettopp har født og holdt og koste med hennes lille sønn som er 5 dager gammel. Umiddelbart etter at jeg dro der ifra begynte jeg å få vonde kynnere som etter hva jeg kan huske fra forrige svangerskap minnet om modningsrier. Et par timer i ettermiddag kom de til og med med 5 minutters mellomrom. Ikke så vonde som ordentlige rier, men likevel slik at jeg måtte krøke meg sammen og ynke meg og "puste meg igjennom" dem.. Nå i kveld har jeg dem fortsatt, men ikke regelmessig lenger. Føler meg ikke helt i form i alle fall... Hva tror dere? Kan det ha noen sammenheng med at jeg holdt den nyfødte babyen i dag - at det har satt igang en prosess hos meg, eller er jeg helt på viddene når jeg tenker slik?? Kan det være at ting er på gang siden det er fullmåne om 2 dager? Spennende dette! Vil jo gjerne se lille snuppa mi, men synes vel egentlig at hun kunne holde seg i magen et par uker til. Er 36 fullgåtte i dag...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 hehe, vet ikke om det er noen sammenheng der jeg nei. Men; jeg hadde det sånn på lørdagen. Rundt klokka halv ni på kvelden starta det med at jeg ble utrolig andpusten, og etterhvert som tia gikk så kom det kynnere som var ganske kraftige og lange, og hyppige.. Jeg hadde det veldig kraftig mellom klokka halv ti på kvelden ca til rundt klokka 01 på natta.. Så jeg vil nok tro at det var kraftig modning som foregikk til meg iallefall... Har ogsp kjent det komme og gå i ettertid, men ikke fullt så kraftig som det var da.. Men er du usikker på hva det er så ta kontakt med føden eller no, så kan de sikkert gi deg et logisk svar :-)
Tussa og Sofie Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg vet ikke men hadde det på samme måte i går ettermiddag. Hadde vonde kynnere med ca 15-20 min mellomrom fra rundt kl 14 og til ivhertfall kl 2200 da jeg la meg. Har hatt endel kynnere av og på, men ikke så mange så tett over så lang tid, så kanskje noe modning på gang her og ja. Håper det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå