Gå til innhold

Til dere på overtid..

Anbefalte innlegg

Er det flere som er på overtid? Hadde termin søndag 21.10, men ingen ting er skjedd.. Prøvde i går å spise hummer og drikke litt cava, fikk små rier etterpå, gikk tur og alt for at det skulle bli mer, men gav seg senere på kvelden.. Føler at han aldri skal komme ut. Flere?? Og hvordan form er dere i?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10728700-til-dere-p%C3%A5-overtid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

min kommer aldri ut tror jeg.... føles sånn ihvertfall..

Jeg er 8 dager over termin og har så murringer av og til men ikke mer... så blir nok ikke noe fødsel me d første tror jeg..

Formen min er helt grei den, bare kjempe lei.. Har bare lyst til og sette meg ned og grine :(

Jeg også erpå overtid,8dager.....Virker også som babyen ikke vil ut av mage.......LEILEILEILEILEleiiiiiileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skikkelig kjipt å gå å vente såååå leenge!!!!

Blllææææææææææh

Heisann, jeg er nå 1 dag overtid. Hadde termin igår, og er ganske utålmodig jaaaaaa.

Den første jenta mi fikk jeg 2 dgr før termin og jente nr 2 fikk jeg 10 dager etter termin, så jeg vet ikke helt når denne gutten har tenkt å komme.

Håper ikke det er så lenge til, er sååååå spent nå....alle venter nå....

Tok akupunktur igår for å sette igang, men har ikke skjedd noenting enda. Vet ikke helt om jeg har trua..???

Hilsen Anki-nr3imagen-EN GUTT 24.10

Jeg er nå 14 dager på overtid og er drittlei! Fatter ikke at de kan la det maks gå 21 dager før de setter i gang. Kan det være forsvarlig? Formen min er ellers bra, men blir litt koko av å vente og av alle undersøkelsene på sykehuset. Prøvde akupunktur i dag for å prøve å sette i gang fødselen. Om det hjelper vil jeg begynne å merke det i kveld/natt. Skal tipse dere om det hjelper:-) Lykke til alle sammen!

Annonse

Åh,har termin idag jeg! Hadde et tak med kraftige kynnere hele går, men da jeg våket idag,var det ingenting! Var hos jordmora mi idag, og hun kjente på om jeg var mden,- snåle 1 cm, men jeg var mode!mangler bare riene, men de uteblir visst!jeg er såå lei,og det fødes rundt meg,- d gjør d ikke noe bedre da at man ennå ikke har født! Dette er nr to, og første kom 5 dager før tia. TTT!!!O jeg da,med min lille tålmodighet.. Men barnet kommer nok når det er klart for det! Lykke til dere alle!

Hei!! Termin som deg..21 okt. Altså 4 dager over nå. Ingen tegn ennå, og er så lei av å vente. Formen er veldig, veldig bra...føler nesten det ikke er så positivt nå, for han vil jo ikke ut. Trives for bra kanskje? Skal til legen i morgen... Sov lite i natt, pga håpet noe skulle skje. Har tatt tre akp.tur timer på fire dager, har ikke hjulpet noe føler jeg...

3 dager på overtid, ble satt i gang etter 9 dager sist, har liksom regnet med å bli satt i gang denne gangen også. Får litt sjokk om det bare skulle begynne av seg selv.. Mulig det blir nov barn.. Gleder meg helt sykt til å hilse på den lille! Skikkelig rastløs. Men er heldig som bor i Fedrikstad her lar de deg max gå 14 dager over tiden..

Lykke til!

Jeg hadde også termin søndag 21.10, men fortsatt ingen tegn til fødsel. Jeg gråter av utålmodighet!! Jeg føler jeg har psyket meg opp så lenge til å føde, og vil bare ha det gjort fortest mulig. Jeg klarer ikke tenke på noe annet for tiden. Går bare å kjenner etter rier. Hadde ganske vondt i natt, men det har gitt seg nå. Lillegutt, kom ut!!!!!

Lykke til alle sammen! Vi får nok gang på det snart (-:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...