Gå til innhold

Hvem skal vi tru på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev akkurat en kommentar til et innlegg om dr Purvis her, og fikk lyst til å høre deres mening om det vi har opplevd.

Mannen min har åreknuter i pungen, slik at for mye blod samler seg der og temperaturen blir for høy. Dette fant Purvis ut etter 5 min, mens RH ga blaffen i å prøve å finne ut hva som var problemet. Han sa i tillegg at dette kunne rettes på ved et enkelt inngrep. Det skal skje 12 november, og vi ble jo lykkelige!!

MEN da vi sa det til hun legen på RH, og at vi derfor vurderte å utsette prøverør, bare lo hun og sa at vi kunne jo tru på han og prøve, men det kom garantert ikke til å hjelpe i det hele tatt. I beste fall ville det ikke gjøre problemet større.

Men hvorfor gjør de slike inngrep da??

Og hvem i h...... skal vi tru på?????

Fortsetter under...

Skrevet

det hørtes ikke lett ut. det er så dunt at leger motsier hverandre. det går ut over oss pasienter. nei jeg veit rett og slett ikke hva jeg hadde trodd på. lykke til med å finne det ut. misunner dere ikke.

Skrevet

Jeg hadde ringt til ST.Olavs, Haugesund, Porsgrunn og Hausken i Haugesund og spurt om deres erfaringer og meninger. Da får du kanskje svar fra noen som har vært borti dette før.

Hvis det var en vanlig sykepleier du pratet med på RH så er det jo ikke sikker at hun hadde helt peiling.

Lykke til. Håper du finner ut av noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...