Gå til innhold

ÅÅÅ er så lei av å SPY!!!


Allean, Fia og lillebror

Anbefalte innlegg

Arg, måte bar rope det ut. Jeg er 9+1 nå, og det er helt forferdelig. I forrige svangerskap var jeg kvalm helt til jeg var 5 mnd på vei. Så det er helt sikker leenge igjen. PUH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅ, jeg føler så med deg!!!

Forferdelig lei jeg og... Er 11+3, og har vært superkvalm siden tidlig i uke 5. Kaster opp stadig vekk, men det værste er egentlig bare å gå med den ekstreme kvalmen -døgnet rundt...... Oxo er jeg forferdelig svimmel!

Får ikke sove, og klarer nesten ikke få i meg noe mat. I tillegg studerer jeg, og kan/vil derfor ikke sykemelde meg. Og akkurat nå er det praksis, så dagene er ekstra lange,og det er masse å gjøre. Orker ikke mer jeg nå... Når jeg kommer hjem om ettermiddagen er jeg så sliten av å ha brukt så mye krefter på å prøve å virke mer oppegående enn jeg egentlig føler meg... Så resten av dagen ligger jeg mer eller mindre utslått i senga eller på sofaen...Ting som matlaging, husarbeid og familiekos er bare å drømme om... For et liv....

 

Foriige svangerskap var jeg oxo kvalm de første fem månedene, så den blir spennende å se hvor lenge det holder på nå...

 

Vi får håpe kvalmen slipper taket snart!! Lykke til, vi kan ikke annet enn å holde ut! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt trøstende å høre om andre som går igjennom det samme. Selv om jeg håper du blir bedre igjen snart:) Krysser fingrene for at det ikke varer like lenge denne gangen for oss begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var heldig du da..sypdde hele siste svangerskap jeg..men no så vet jeg åssen jeg klare og forhindere det.Og spydde kun de fram til uke 8...hender seg at jeg spyr nå men da er det min egenfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...