Gå til innhold

Gratis ting i posten er gøy!:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg meldte meg for en tid tilbake som "Buzzador", og glemte hele greia.

Men i dag kom det jammen en eske med masse extra drops i posten!

Hyggelig overraskelse på morgenkvisten.

Poenget er at man får tilsendt ting i posten gratis, også skal man teste de, fortelle venner om det, og gi en tilbakemelding.

Jo mer man tester, jo bedre ting får man prøve, alt fra godteri til barneprodukter og klær/sminke.

Tenkte derfor jeg skulle tipse dere her inne om denne siden også, sånn i tilfelle det er flere her som syntes gratis pakke i posten er stas!

(man tjener ikke penger på dette, det er bare gøy)

De som vil kan ta en titt her:

http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=Hysteria

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du vervepremie eller noe siden man referer til ditt navn i linken?

Skrevet

Nei, man får poeng, som igjen gjør at man kan være med på forskjellige kampanjer.

Samme som man får poeng hver gang man fyller ut en rapport.

Eneste premien er altså forskjellige typer kampanjer.

Hvis man ikke liker det kan man bare gå inn på www.buzzador.com, der kan man melde seg inn i direkte.

Skrevet

Spennende! Meldte meg inn jeg og lurer veldig på hva dette ender i ;) Og håper du dermed fikk noen poeng for verving!

Skrevet

Bah! Alle har fått pakken sin utenom meg jo!!!

Skrevet

Meldte meg inn jeg og! :)

Lykke til med poengsankingen! :)

Skrevet

Jeg vil også ha GODTERI posten:o)....så nå har jeg meldt meg inn!....så da er det bare & vente :o) thihi

Skrevet

Meldte meg inn jeg og men dette er bare søppelpost..... Dere vil få en masse mailer med å delta i diverse undersøkelser og så bygger dere poeng, ala kjedebrev.....

Skal melde meg ut men det er noe galt med mailen de sendte så jeg får ikke åpnet dette......

Tror ikke Buzzador er å anbefale...... Iallefall er det ikke nie for meg...

Skrevet

"

Hvordan beregnes poengene?

Type poeng

Antall poeng Hva er det som gir poeng? Når kommer poengene?

Velkomstpoeng 500 Rapportering av første kampanjen

Når første kampanjen er rapportert

Rekrutteringspoeng 200 Når den du har rekruttert har rapportert sin første kampanje

Når første kampanjen er rapportert

25% av den man har rekruttert sine kampanjepoeng 25 eller 100 Når den man har rekruttert har rapportert en kampanje Samtidig som den som har fått poengen får sine

Kampanje rapportert 500 Etter rapportering Umiddelbart etter rapportering

Ekstra poäng Varierer Bra rapporter m.m. Varierer

Hva forventes det at jeg gjør som Buzzador?

Du får invitasjon via e-post om de kampanjene vi har valgt ut for deg, og du logger deg inn på dine egne sider for å melde deg på kampanjen.

Etter dette får du varer sendt hjem til deg, tillgang till internett-tjenester eller annet.

Du får også informasjon om produktet/tjenesten og kampanjeforslag, for eksempel å invitere arbeids- eller skolekamerater får å teste eller smake.

Etter hver kampanje skal du fylle i ett svarskjema på internett som du lenkes til fra dine egne sider.

Vi håper også du vil vise engasjement ved for eksempel å formidle bra idéer till supporten slik at vi kan tipse andre Buzzadorer.

SKJØNNER IKKE AT NOEN GIDDER Å LURE ANDRE TIL Å MELDE SEG INN.....

Skrevet

Det er høres gøy ut! Nå har jeg registrert meg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...