Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 min lille vil bare ha pupp på morgenen og drikker svært lite på dagtid, hvordan kan jeg få opp interessen for pupp igjen? 9mnd. om det blir stopp på ammingen nå, må jeg begynne med tillegg da?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 får ut ca 30 på hver side og da har han ikke spist mange timer. hva mer enn å pumpe flere ganger om dagen? vil amme lenge, hvor mye mm må jeg gi hver dag for at det skal være til nytte(de snakker om å amme i 2 år pga redusere allergi og hjelpe immunforsvaret.)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Når barnet miste rinteressen selv nytter det lite hva du vil - snakker av erfaring...
hurra og hei! Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 akkurat det samme har skjedd med meg! Det er som om jeg skulle skrevet det selv. Og jeg lurer også - må vi begynne med tillegg?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Er skeptisk til tillegg, vil at det skal være mest mulig naturlig
Expat Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 My kos, hudkontakt, samsoving, det gjør puppen mer pop. Mye kos hud mot hud, også utenom amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå