Gå til innhold

Fler som er sinnsykt trøtte hele tiden?


Tredje-nurk-er-her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp.

 

Jeg fikk høre at trøttheten fra første trimester kom til å gi seg rundt uke 18-20, så jeg gikk tappert og venta og venta på det jeg. men jeg var like trøtt.

 

Tilslutt ble jeg 30% sykemeldt, og nå går jeg hjem fra jobb klokka to, og sover middagslur til sambo kommer hjem i halv fem-tida. Det har virkelig gjort underverker for meg, nå klarer jeg tilogmed å vaske kær og denslags på ettermiddagstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.. ja jeg er kjempe trøtt hele tiden...

leverer dattra mi i barnehagen kl 8 om morningen og sovner rundt 10.30

og da sover jeg alt fra 13-13.30

og legger mej helst i 22 på kvelden...

de e slitsomt å vere så trett hele tiden.. tar mye vitaminer og jern men de funker liksom ikke...

gleder mej bare til alt blir ferdig jeg...

heheh blir vel ikke så mye søvn da heller heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. artig at det er mange som har det samme.. Her også er det en liten hvil når jeg kommer hjem fra jobb og så legger jeg meg rundt 22 om kvelden også.. ikke noe kjekt å være så trøtt nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja helt forferdelig trøtt...ingen energi og overskudd om dagen...rimlig slitsomt...legger meg som regel kl 8 på kvelden jeg,selv om jeg sover dupp på dagen...=(( Kjett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe særlig trøtt, heldigvis! Er 50 % sykemeldt grunnet dårlig rygg, så kanskje det er det som hjelper meg. Har korte dager på jobb, og så går jeg tur 40-60 minutter hver dag (med hunden). Det gjør underverker. Selvsagt hender det at jeg tar en dupp på sofaen, men ikke noe mer enn en halv time. Skjønner at jeg er ganske heldig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også kjenner at energien ikke er helt den samme. Før kunne jeg hvile i 1 time, nå er jeg oppi 3 timer til dagen, i tilegg til at jeg legger meg 22.30. Men, det er jo en til som deler energien med meg nå, så er kanskje ikke så rart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er plutselig blitt veldig trøtt og sliten nå, er i uke 26+3. Var slik i uke 7 til rundt uke 12, men har etter det vært rimelig opplagt og klart en 100 % jobb. Jeg er litt skuffet over at den trøttheten begynner allerede nå, slik at jeg nå vurderer og sykemelde meg halvt. Men, men magen begynner å bli stor nå, merker kynnere når jeg er i aktivitet og kjenner at bekkenet har behov for jevnlig avlastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...