Gå til innhold

Hvilken storby anbefaler dere for jentetur?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når på året? Om det er nå fremover: Madrid - fordi man slipper litt unna vinteren og byen er fantastisk, Barcelona - fordi man slipper enda mer unna vinteren og byen er fantastisk, eller München og omegn fordi det er en kul by og de er gode på å være julete.

Og New York, New York da - men det bør være langhelg for at jeg skal gidde flyturen i hvert fall.

Annonse

Jeg har nettopp vært i Tallin..og det var en opplevelse...flott og nydelig by med masse å se.. Det er også masse masse spa-steder i byen eller i en spaby ca en times busstur utenfor Tallin.

Det er masse masse shoppingsentre..både med merkeklær og også billige markeder med strikketing og turistting... Er blant annet et stort kjøpesenter rett ved flyplassen.. der fant vi "skohimmelen"....

Masse deilig mat alle steder til billig penge... en treretters god middag med god drikke ( vin / øl) kunne vi få for rundt 100 norske kroner...

Et glass vin kostet ca 15 norske kroner... øl mellom 12 og 20 norske kroner...

Alle snakket engelsk..eller ville prøve å snakke engelsk ivertfall... Det var ingen problemer å bruke visakort....og man fant lett frem. En ok by å orientere seg i ...

Kveldsunderholdningen var også ganske morsom... vi var innom ulike steder fra vanlige puber, til puber med "Live" musikk...og til karakokesteder...det var VELDIG inn....med litt alkohol innenbords ble det faktisk ganske morsomt til tider...

ok..som dere skjønner så LIKTE jeg den byen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...