Gå til innhold

der forlater jeg dere:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ul i dag og hjerte slo ikke...så fikk jeg oille som skal settes inn og sette i gang aborten..:-( dette var 4 gang gitt..lykke til videre alle sammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeei er det sant?? :-( Nå ble jeg helt knust... Var de helt sikre?? Huff, så trist! Syns så utrolig synd på dere.. Bruk kjæresten din for det han er verdt, og støtt deg til han. Husk at du ikke er helt alene. Skal håpe for dere at du snart er tilbake.. Dette er så urettferdig :-( Noen ganger kan man lure på om det er rettferdighet her i verden..

Masse lykke til med aborten. Håper den ikke vil være så veldig smertefull!

Skrevet

Neeeei! Men hvor langt er du på vei da? Ingen mulighet for at du bare er litt kortere på vei? Huff... :(

Skrevet

ååå så trist!! dette var jo gullegget trodde jeg.

vet ikke hva jeg skal eller kan si jeg. Håper dere takler dette sammen så du ikke er alene om det vonde..

Skrevet

awwww så triiiist :(:(

Hvor langt var du på vei??

Sender deg og din mann en masse lykkeklemmer

og håper det klaffer neste gang!!!

*klem*

Skrevet

7 uke, ja hadde sett hjerte banke på lørdag ..nei ingenting og gjør med det, har jo mistet i uke 16 med fødsel, så kjenner det var verre..vi greier dette, skal til syden med fam 21. nov så har noe og glede oss til:-)

Skrevet

Uff og uff, så fælt lille venn.

Jeg er en av de som har mistet mange ganger og vet hvordan det føles:O(

Men håper nå at du får litt hjelp og at de kan prøve og finne ut hvorfor dette skjer gang på gang.

jeg er her om du trenger meg

Mange klemmer far meg

Skrevet

håper det er greit jeg spør fruen 81..? hvor mange ganger ha du mistet? dette er min 4 og kjenner jeg er lei nå..me??

Skrevet

jeg har mistet i alt 8 ganger, men har to friske fødte mellom, så jeg har mistet 5 ganger på rad nå men nå tror jeg jammen spiren sitter endelig.

Klem

Skrevet

oi, da vet du godt om dette ja, uff ikke noe kjekt..:-( fant de ut hvorfor? jeg har hatt hjerteformet livmor og har operert 2 ganger, men det gikk ikke etter det heller..jaja får prøve igjen, har ikke barn..takk for svar:-) håper den sitter hos deg, du må ha lykke til, og håper du kan slappe godt av:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...