Gå til innhold

Vondt i magen + lett feber


lille mirakelet

Anbefalte innlegg

Hva kan dette være?

Har de siste dagene sovet utrolig dårlig. Har en riktig kraftig hodepinne , vondt i magen, slapp og feber.

Sist jeg var gravid hadde jeg ingen problemer i begynnelsen. Så dette kjenner jeg ikke igjen.

 

Har første tid hos barnmorskan(sverige) neste uke.

Skal jeg vente til den tiden, eller bør jeg gå til en lege?

 

Takker for alle svar og råd!

 

Er forresten 9 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg ville tett smerte stillende og feber nedsettende og ringt egen i mårra bare for å være sikker..

 

Det går sikkert helt fint men kan jo ta en sjekk..

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kjenner meg igjen i de symptomene der... jeg har hatt lett feber (37,5-37,7) i tre uker sammenhengende nå. Først var jeg sikker på at noe var galt, men etter å ha testet for toxo, infeksjoner, diabetes osv, finner de fremdeles ikke noe galt. Legen mente det var "hormonspeilet" mitt som hadde forandret seg.

 

Hodepine er også et graviditetssymptom. Men sjekk med lege slik at du er sikker på at det ikke er noe galt! (er 10+3, forresten:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også lett feber, slapp og trøtt. Tenkte at nå begynner jeg og bli syk så har vært hjemme fra jobb i går og i dag.. men er det et symptom med feber? lurer på om jeg skal på jobb i morra, får så dårlig samvittighet ovenfor jobben. men samtidig skal man jo ta det litt med ro i disse tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...