Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Vet ikke hva det blir, men kan dere si det fineste jente- og guttenavnet og kanskje gi meg meninger om navnene? Jenter: Filippa Erika Mathea Ina Ada Felicia Andre forslag? Litt "uvanlige"? Gutter: Lukas Ferdinand Emanuel Markus Mathias Isak Andre forslag?
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Veldig mange poppisnavn, men det vet du vel ?? Filippa er egentlig utrolig tøft, og ikke mange som heter !! Ellers liker jeg selvsagt Ada !! Favorittguttenavnet blir Ferdinand de andre er veldig i vinden synes jeg !!
År og dag Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Filippa: Har faktisk ikke hørt navnet før, må smake mer på det. Men synes det virker flott, vil nok vekke oppsikt. Erika: Ok. Mathea: Kjenner selv ingen som heter det, men ser her på sidene at flere vurderer det. Ina: Veldig fint navn. Ada: Min favoritt blant navnene du tenker på. Felicia: Nei, liker det ikke. Lukas: Ok. Ferdinand: Hørte akkurat om en gutt som ble kalt det, og måtte straks kommentere at jeg syntes det var flott og sjeldent, uten å være sært. Favorittguttenavnet av de du nevner. Emanuel: Liker det ikke. Gir meg altfor bibelske assosiasjoner. Markus og Mathias: Veldig fine navn, men mye brukt. Isak: Mange liker dette navnet, men må si at jeg aldri har likt det. Synes det er litt svakt, av en eller annen grunn. Men husk at smaken er som baken.....
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 hvorfor skal du ha min mening.... er det avgjørende for hva ditt barn skal hete?? Filippa eller Ada Ferdinand eller Emanuel i såfall...
Vannmann35 Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Ada, Erika og Felicia er fint. Liker ingen av guttenavnene spesielt godt, men alle er helt ok.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Erika og Isak syns jeg er herlige navn!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 fine av dine jentenavn: Ada og Felicia, helt nydelige navn! de andre er også greie, men liker ikke mathea fine av guttenavnene: Lukas, Mathias og Isak. Markus er og helt greit. de andre liker jeg ikke. Lukas er bare helt nyyydelig
Phantom´ Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Her jeg bor er det 3 filippaer i barnehagen til sønnen min, så det varierer nok fra sted til sted. Men det er lite Leander, lukas, noah, Nataniel, koriander og salamander.... faktisk ingen.....
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Ina og Ferdinand likte jeg veldig godt av navnene du har tenkt på!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Liker Mathea Ina og Ada. Jenta mi heter Maleah, ikke så vanlig i Norge, men et fint alternativ til Mathea Av guttenavnene har jeg faktisk selv Ferdinand og Emanuel på lista. I tillegg til Cornelius og Elliot. Er tante til Lucas, Isac og Mathias Lykke til
prebs Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Ada og Mathias! Selv om de er vanlige, er de fine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå