Gå til innhold

Flere som har vært tatt ut i dag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dæ ha oss, så nå æ ikkje formen helt på topp.

Gleder/gruer meg kjempe masse til å høre hvordan det har gådd i morgen med befruktningen.

Fortsetter under...

Skrevet

heisann!jeg har tatt ut idag.formen er grei,bare utrooolig trøtt,har allerede sovet i fire timer etter uttaket.

det gikk alikevel ganske bra må jeg si,vi fikk ut 12 egg.det er tre mer en forrige gang.

er utrolig spent på å ringe inn imårra!

hvordan gikk din uthenting da?ble det bra med egg?

Skrevet

Hei.

Va så lur at e ikkje la meg når e kom ut frå st.olav, å nå kjennes det innmari godt på kroppen. Har vondt i magen.

Vart fem egg, tok ut sju men to va tomme.

Doktoren sa det va bra, men e æ litt skuffa.

Gleder meg til å høre i morgen.

Når skal du ringe inn i morgen????

Skrevet

ja det er så nervepirrende.jeg skal ringe inn ca kl 13 imårra!

så gøy å ha noen som er helt likt i løypa!

jeg prøver å bearbeide de til å sette inn to egg på fredag,hvis det er igjen så mange egg da.de er litt skeptiske,men går det ikke denne gangen har de lovet meg at jeg skal få inn to egg på siste forsøket!

forrige gang fikk jeg ut 9 egg,seks ble befruktet,men da innsettingsdagen kom var det bare ett brukbart igjen.så man har ingen garanti ser det ut som.når skal du ringe inn da???????????

Skrevet

Jeg har også tatt ut egg i dag. Jeg fikk 12 egg, fornøyd. Dette er første forsøket vårt så jeg er spent. Vi blir ringt til i morgen ang resultat.

Lykke til jenter.

Skrevet

12 egg ut i går,og i dag var 8 befruktet.

det var varierende kvalitet på de,så vi vet ikke mer før imårra!

innsetting kl 1145.

er fornøyd,men kjenner jeg er litt engstelig for resultatet imorgen,er så redd jeg kommer inn,og får beskjed om at de ikke kan bruke noen..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...