Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Var på sykehuset til kontroll i dag. Og jer er fint nedregulert, og begynner dermed med sprøyter i kveld!! Jeg er litt satt ut jeg, er hjemme alene i kveld, og MÅ da klare dette selv. Heldigvis har jeg fått sånn "sprøyte penn", og det har jeg jo sett før, da jeg har venner med diabetes... Fikk vite at det blir en kontroll i slutten av neste uke, på fredag, det passer utrolig dårlig ser jeg nå, skal jo på kurs...får ringe i morgen og høre om noe kan gjøres, hvis ikke så er jo kurset i Oslo, så da får jeg bare stikke opp på sykehuset en tur. Fikk også bekreftet at det blir uttak og innsett i u.45, men de er fortsatt ikke helt sikre på dagen. Nå begynner virkeligheten av forsøket å gå opp for meg kjenner jeg *uææææ* blir sikkelig spent nå altså!
Abelone76 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg ligger noen uker etter deg, begynte på sprayen idag. Vil bare ønske deg lykke til!!!!!
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for det, og lykke til ønskes deg også Abelone76 ) Dette er jo vårt første forsøk, så vi er nå sikkelig spente på hvordan det går fremover....
Abelone76 Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Første forsøket vårt også..det blir en spennende tid fremover!! Og kanskje en særdeles hyggelig jul:-))
*Mysillen* Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 jippi.... tok første stikk i dag tidlig jeg....ikke noe problem å stikke selv..vil ikke la noen andre stikke meg heller jeg da...hehe! blir kjempespennende dette da cocco skal på UL den 2.nov jeg....regner egentlig med at jeg må tilbake på ny UL igjen etter 2-3 dager...(sånn som sist) da får jeg hvertfall svar på når uttak og innsetting blir... tenker spenningen kommer til å stige litt når jeg har vært på UL.... er liksom litt forsiktig enda.... Lykke til da cocco
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 Jepp, spennede... Er nå spent på hvordan jula blir påvirket av alt dette også da... Håper så at vi alle ruger på en spire da!
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2007 Da er det gjort...første stikk er satt. Trodde ikke jeg skulle slite så veldig, men jeg brukte en time på å overtale meg selv til å stikke!!!! Men jeg klarte det, og det var overaskende smertefritt, så jeg håper på ny og bedre tid i morgen (les: kortere tid).
*Mysillen* Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 flink du er!! ja det er bare å stikke...ikke no å dryge med...går jo fort... nærmer oss nå....en dag mindre igjen liksom.... skal se det blir lettere med tiden...hehe... blir spennende å se hvor likt vi kommer nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå