Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg hører mange som snakker om kvinner som opplever menslignende blødning de første tre mnd. av eller hele svangerskapet. Så jeg ble litt nysgjerrig på dette. Hvor vanlig er dette? Og denne menslignende blødningen, hvordan er den? Er den like lang, kommer på samme tidspunkt og samme mønsteret som vanlig menstruasjon? Og til slutt, har den noe med p-pillebruk å gjøre? Ønsker veldig gjerne svar på dette
vilhababysnart Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hei!Dette lurer jeg på også!Jeg blødde i uke 6 og er nå i uke 7, men har ikke vært til gyn.enda.Blødningen var akkurat som mens, bare den varte mye kortere.Bare 2 døgn.Fikk vonde rielingnende smerter om natten og vondt i korsryggen.Varte bare noen timer.I dag har jeg tatt blodprøve hos legen.Får vente å se hva hcg er på.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Jeg hadde litt orangebrun utflod i uke 5 og 6. Fikk en styrtblødning, blødde masse uke 8+3. Men på UL var alt fint. Var nok et blodkar som sprakk. Mange opplever litt blod og/eller utflod i begynnelsen. Den gangen jeg mistet begynte det med brun utflod på kvelden så blod utover natta. Ikke sånn kjemepmasse men gjevnt og trutt i en uke og veldig kraftige menssmerter. Så lenge en ikke blør masse eller har smerter går det ofte helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå