Gå til innhold

Puppen,.hjelp noen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en syklus på 5 uker, og er idag 1 uke over ikm. Til tross for mange negative tester,har jeg stikking/ømmhet i brystene, det er nå en ting,men det værste er at de har vokst,det er like før jeg må gå over til en større str.Jeg spurte også samboeren om han kunne ta på de(uten at jeg hadde sagt noe på forhånd) og si om han kjente noen forandringer, han mente de var fastere og fyldigere. Men jeg i følge testene min er jeg IKKE gravid..noen som har vært bort i lignende???Litt dumt spm.men hva annet kan det liksom være at brystene vokser??Mulig jeg må gå til legen eller vente,kanskje det tar litt tid før en test slår ut positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..

hos noen vil det kunne ta ekstra lang tid før hcg-nivået i kroppen kommer skikkelig igang...derfor vil tester kunne være negative selv om man er gravid..hadde jeg vært deg ville jeg bestillt meg en legetime. da får du vite enten eller, og du kan eventuelt få vite hva det er som gjør at du mangler mens hvis du da ikke skulle være gravid. :-)

stress kan i mange tilfeller forstyrre syklusen,men siden du har ømme pupper og de har vokst såppas så vil jeg tro du er gravid..

og det er forestn veldig godt å høre at det er noen andre og som har fått så velig stor og rask forskjell på puppene...selv er jeg 7 uker på vei nå,og må ut å kjøpe meg nye bh'er allerede...hadde ikke trodd det skulle skje så raskt,men...jepp...

nei,ring legen din imorgen du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 5 negative tester!!!!!!!! Den 6 som var digital var positiv. Skjønte også at noe var på gang pga av ømme bryst...ømmere en de bruker å være før en menstruasjon. Gikk desverre nesten 2 uker over da de viste positivt. På noen er desverre hcg nivårene lavere enn hos andre. Test med morgenurin..det er best, samt med to dagers intervaller. Om mensen fremdeles uteblir så ville jeg gått til legen, de kjenner det som regel eller ser det på UL.

 

Lykke til.

 

Spennede eller hva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...