Elise29 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har hatt en SA på nattevakt en gang og når har jeg mistet igjen, men denne gangen hadde jeg blitt flyttet over til dag. Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre når jeg blir gravid igjen? Sykemelde meg helt de første ukene? Jobber som sykepleier, og det er ganske tungt fysisk. Skal begynne med Crinone og Albyl-E når jeg blir gravid igjen. Hva gjør dere i forbindelse med jobben?
sol m to prinser:-) Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Uff så trist at du mistet igjen, vet godt hvordan du har det... Jeg har mistet 3 ganger, en SA og 2 MA og er nå gravid igjen. Ble 100 % sykemeldt med en gang, spurte ikke legen en gang. Jeg har gått på progestan, som tilsvarer crinone og klexane sprøyter i stedet for albyl-E. Er nå i uke 12 og har kommet lenger enn jeg var når jeg mistet de andre gangene. I tillegg går jeg på UL annenhver uke, ganske betryggende. Ellers så går jeg turer for å få frisk luft og god gang på blodsirkulasjonen. Lykke til og håper at du blir gravid raskt igjen. Klem
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har også mistet 3 ganger (SA). Denne gangen har jeg hatt blødninger fra dag 1. Det har roet seg litt med at det er omtrent annenhver dag. Er 6+2 nå... Jeg er 100% sykmeldt og har fått beskjed om å ta det med ro. Går på progrestontilskudd og tar sprøyter med blodfortynnende. Har fått påvist antistoffer i blodet... Siden du har mistet 2 ganger og du har det yrket du har ville jeg bedt om sykmelding i alle fall til de 12 ukene har gått.