Gå til innhold

Bekkenløsning uke 10????


isa3

Anbefalte innlegg

Jeg lurer om en ting. jeg har så j.... vondt i bekken min når jeg stå lenge eller gå mye. kan det være bekkenløsning???+ men så tidlig.er bare uke 10. har ikke hatt det i første SK min derfor lurer jeg.

 

kan noen hjelper meg?? gode råd?? noen med samme problemer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann jeg er også i uke 10 og veldige ryggsmerter når jeg står lenge...er jo frisør så litt dumt pga blir jo myyyyyyyyye ståing og gåing...:( ble sykemeldt sist svangerskap i uke 1 6 pga dette så blir vel slik denne gangen også blir det bedre visst du ligger og slapper av en stund er det garantert bekkenløsning:(

lykke te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det kan absolutt være bekkenløsning. Dette skyldes et hormon som heter relaxin og utsøndres hos vært individ som en forbredelse til fødslelen. Noen er desverre mer hormoneller og har større produksjon av visse hormoner enn andre.

 

Jeg har møtt jenter som har fått disse problemene allerede i uke 7 og 8.

 

Mitt tips er å holde igang så godt det går, uten å tøye grensene.Sett deg heller ned, elle legg deg før du får for vondt.

Om dette skulle bli verre med tiden så finnes det masse ulike saker mot problemene.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde bekkenløsning både med nr 2 & 3.

Nå er jeg igjen gravid og sliter allerede med bekkenet, jeg er ikke i mer enn uke 8-9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svarene deres. jeg var litt usikkert men nå tror jeg virkelig på at det er BL. Hvis jeg går til legen med det hva kan de gjøre da???

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gripetang til å plukke opp ting når de er på gulvet 190.-kr hos Merivaara tlf 22880460.

 

baby krybbe på hjulm gjenomsiktig slik at du kan ta med deg ungen rundt i alle rom og slippe å bære hele tiden, ca pris 2800.-kr samme leverandør.

 

Sitteputer i gel, lange skohorn, strømpepåtrekkere...

 

hjelpemiddler hjelper deg i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i uke 10 å har slitt med rygg og bekken i 2 uker nå. bare blitt verre å verre spes på jobben. jobber i barnehage så det er ikke gunstig. sykemelt i 2 uker nå pga dette... lurer på om jeg kommer meg tilbake i jobb... ikke særlig behagelig dette nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sniker meg inn fra 2 trimester for å se hvordan det går med dere her.

Kan si at jeg ble sykemelt i uke 12 ved min første kontroll hos legen og da hadde jeg sliti med rygg og beken smerter siden uke 9. Så ja det er mulig å få bekkenløsnig så tidlig.

I dag går jeg til fysio en gang i uka er fortsatt hjemme fra jobb og regner med å være det resten av sk.

 

Lykke til videre alle sammen å ser i mot at en etter en av dere kommer over i 2 trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...