Gå til innhold

hvor ca mange uker kan det ta for at testen evt kan vise positiv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette er veldig individuelt, hos noen slår det ikke positivt ut før 2 uker etter den dagen man forventet mens, mens andre skiller ut såpass med hcg tidlig at man kan teste positivt før man skulle ha mensen. Jo flere dager det går etter IKM (den dagen man forventer mensen) uten at en har fått mensen jo større sjans for å teste positivt, men det er jo bare å ta en test og se! lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet ikke positivt før 18 dager etter eggløsning.... eg har kort lutefase og var 3 uker over tiden.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som gikk et par uker over ikm,til tross for negativ test,"i begynnelsen ,visste"dere allikevel at dere var gravide?

 

ble litt klønete dette,men dere skjønner hva jeg mener,ikke sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg testet negativt hos legen med blodprøve og urinprøve... tenkte at det var andre grunner til at jeg mistet mensen. Fant ikke ut at jeg var gravid før 8' uke, da tok jeg entil test for jeg hadde vært morgenkvalm den dagen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jody...ikke for å være vanskelig, men dette regnestykket klarte ikke jeg helt :)

 

18 dager etter eggløsning... 3 uker over ikm???? Hvordan klarer du å få det til å gå opp??? Er det bare jeg som er for trøtt??

 

3 uker er jo 21 dager. Og har du lutealfase på mindre enn 3 dager??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. skrev feil... lol... sorry ass.. mente 2 uker.. lutefasen min er på 7 dager sykluss på 22 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...