Gå til innhold

Noen som har gode erfaringer med pulver-dietter?

Anbefalte innlegg

Jeg er i grunn litt skeptisk til slike dietter, det blir kunstig syns jeg. Men jeg har et håp om at litt rask vektnedgang skal gi meg litt motivasjon til å forandre litt på livsstilen min, få trent litt mer og spist litt sunnere.

Men jeg er litt engstelig for hva en slik pulver-kur kan gjøre med kroppen min. Noen som har prøvd? Evt hvilke?

Fortsetter under...

Hallo

nei det skal være givet he he. Det sitter jo som berre det. Har det likeeins sjølv og, særlig over hoftene.Eg skal prøve med herbalife igjen, og kun ha protein ekstra i shakene før og etter trenig, elles så kunne det visst lagre seg som feitt det proteinet.Og bli fastere i fisken hadde og vært godt. Me får halde kontakten då og sjå om me klarer det denne gangen.Lykke til

Nattinatt:

Hvordan gikk det sist du prøvde Herbalife? Gikk du opp igjen når du begynnte å spise normalt?

Hver lørdag veier jeg meg, og skriver det inn her på slankedebatten, bare som en motivasjon. Jeg har ikke vært flink, men jeg går saaaaakte men sikkert ned bare ved å gjøre forskjell på helg og hverdag. Du får henge deg på den tråden og så kan vi inspirere hverandre!

Lykke til du også!

Hallo

Du eg amma så lenge, og første gangen eg prøvte etter eg fekk minsten, så fullamma eg, og eg kom nesten ned i det som eg ønskte. Og ja, eg gjekk nok opp igjen etterpå, eg med min glupende appetitt som mjelkeku hehe, men no er eg slutta å amme, og prøvte her for ei stund sidan i ca to mnd,men eg gjekk ikkje noko ned i kilo, og lite i cm og, så gav eg opp.Men eg sakner igrunnen shakene, syntes de var gode og gav energi.Det beste er nok å ikkje slutte heilt med shake, for å halde ved like oppnådd vekt. Det siste nye innen herballife er jo det ang proteinpulver bruk, kun etter trening, ja og rett før trening. Og distributøren min ,som hadde fått dette siste nye med seg, sa at de og hadde sagt at det gjekk 6 mnd før kroppen skjønbte kva det gjekk i, så då er det vel igrunnen å berre halde ut lenger enn sist he he.

Og vekta mi gjekk jo eindel opp etter ammeslutt i sommer, men og fordi eg starta å trene så masse og på treningssenter.Ja, me får halde kvarandres motivasjon oppe, og eg for min del må bli flinkere i helgene, då sklir det ut...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...