Gå til innhold

Er sååååååååååååå sliten, 0 energi, føles som fødsel er på vei uten noe forvarsel, bortsett fra at man er utrolig sliten å må hvile mot termin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det sånn? Så sliten.........energi løs og bare hjemme, sover ikke på natta...

uhu, energiløs klump er jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat slik jeg og.

Egentlig er det mangelen på søvn som gjør meg sprø...

I tillegg har jeg kynnere, kraftige hele døgnet.

Gleder meg sååå veldig til å få ut babyen nå.

Elsker barn, men veldig lei av å gå gravid.

Det vi får trøste oss med er at alt er for en GOD sak og at vi tross alt bare har det slik en kort periode av vårt liv.

Tenk på de som er kronsik syke/energiløse og som ikke kan se lys i tunellen.

Jeg tenker i hvertfall på det - at jeg tross alt er heldig :-))

Lykke til videre med innspurten!

Skrevet

Samme her... Er helt utslitt og veldig lei nå, det kom litt sånn plutselig på meg.. Sover dårlig og er irritabel pga det, i tillegg er jeg sliten av denne tunge kroppen. Og så driver de og skifter tak på huset vi leier, de begynner å jobbe veldig høylydt klokka sju om mårran, så det er ikke det mest optimale akkurat nå... Men men. Er veldig enig i at vi er heldige som får oppleve dette og at vi snart får verdens beste belønning:) Og så får vi tenke som så at jo leiere vi er, jo mer motiverte blir vi for fødselen!

Lykke til, alle novembermammaer!

Skrevet

heisann ville bare skrive litt jeg også....før har jeg vert sykemeld flere mnd i svangerskapet men først da permisjonen begynte ble jeg faktisk av en merkelig grunn bedre i bekkenet.Har hatt store problemer med å i det heletatt stå oppreist-mn nå har jeg gått lange turer stille og rolig 3 dager på rad.-......grunnen til at jeg ville skrive var også for å fortelle at selv om jeg ikke er så alt for kjempe sliten er jeg trett inni meg en plass, jeg er lett irritabel og kjenner trang for å gråte selv ved den minste kommentaren.å slik har det ishe vert før.Jeg er lei av å ikke vite noe om kortid det hele startet får panikk med tanken på at det kan skje når som helst.Tror liksom ikke på det at JEG Skal føde!?

vil så inderlig vite om jeg kommer til å få før termin eller etter termin!?trenger ingen eksakt dato bare det at jeg føler alt står litt stille og det virker sååååå leeeenge til fordi det jeg kjenner er lite....

Trolig et ganske kjedelig innlegg men d va litt godt å få det ut liksom...

Skrevet

Har det akkuratt på samme måten,sover å sover :) Vill men får det ikke helt til ;)

Føler meg pompet for energi,og har en fornemelse for en forkjølelse som liksom aldri kommer.....

Skrevet

for noen uker siden hadde jeg så mye energi at jeg ikke hadde nok ting å bruke den på.... nå føler jeg meg helt slapp og orker ingenting...

sover dårlig (men stor mage da... )

litt sånn forkjølelses følelse som aldri slår til her også...

hes i stemmen og snottete.. tett og tungpustet på nettene...

men det går nok snart over ;o)

Skrevet

Litt merkelig med den forkjølelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...