Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alt hadde gått så fint i svangerskapet, vi fikk flere ultralyder med god oppfølging, dette siden jeg hadde hatt to missed abortions i fjor. Jeg har en sønn fra før på 13 år, og pga en tøff fødsel men ham søkte jeg om å få innvilget keisersnitt denne gangen. Og det fikk jeg, datoen ble satt til 03.10.07, ni dager før termin. Mandag 01.10 merket jeg mindre bevegelser enn vanlig, men regnet med at dette skyldtes at hun endelig hadde lagt seg med hode ned, og at det var liten plass til å bevege seg. Men nei, 03.30 natt til tirsdag bestemte vi oss for å gå ned til en sjekk, siden jeg ikke hadde merket bevegelse siden halv åtte på kvelden. Og der fikk vi sjokkbeskjeden, det vesle hjertet hadde sluttet å slå. Vesle Celine angelica ble tatt med keisersnitt kl 13.02 tirsdag 02.10.07. En dag før planlagt keisersnitt. Da legen skulle ta enne ut av magen lå hun i seteleie, og da han skulle ta tak i bena satt hun fast. Den lille tulla hadde viklet seg inn i navlesnoren stramt 2 1/2 gang. Dette er grunnen til at hjertet hadde sluttet å slå. Hun veide 3380 g og var 51 cm lang.Vi sitter så tomhendte og triste igjen med mange spørsmål. Tenk om vi bare hadde fått innvilget keisersnitt et par dager før. Dette er så urettferdig og meningsløst.

Fortsetter under...

Uff da, så sinnsykt trist:'(

Kondolere så utrolig mye for tapet deres..

Det er ingen ord i hele verden som kan gjøre dett bedre for dere.

Vet hva dere går igjennom..så føler masse med dere.

Det er så utrolig urettferdig og urealistisk.

Dere har en tøff tid i vente, men jeg kan love dere at med tiden så vil det bli lettere.

Igjen, kondolere .

Varme klemmer til dere.

Så urettferdig verden er. Jeg har vært inne på hjemmesiden deres. Livet er ikke rettferdig. For en nydelig datter dere mistet. Så fine dikt dere hadde skrevet. Store kondolanser også fra meg. Jeg vet at det er en engleside, et privat nettsted for foreldre som mister barn sent i svangerskapet. Jeg har aldri vært inne der selv, men jeg har sett de beskrevet i tidligere innlegg.

Føler med dere i sorgen.

Vennlig hilsen

Jeg kondolerer også så mye, dette var skikkelig trist, urettferdig og meningsløst som du selv beskriver det. Slike ting burde aldri skje, jeg forstår at du sitter igjen med mange tanker om hva om ting hadde blitt gjort anderledes slik som det med keisersnittet. Jeg føler med deres smerte og sorg og vet godt hva det vil si å miste sitt barn.

Jeg mangler ord syntes dette var forferdelig trist...

Hilsen tvilling-mamma

Har ikke ord, gråter når jeg leser om andre som mister sine små og etterlengtede engler. Mistet selv i august så vet så godt åssen du har det om dagen og sender deg masse varme tanker og klemmer. Ord blir fattige når man mister sine umistelige. Kondolere og lykke til videre i sorgprosessen.

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...