Gå til innhold

Verking og vondt i magen


labbis

Anbefalte innlegg

Noen fler som har det slik?

Føler meg ganske øm + nesten som verking nederst i magen.

Er 7+3 i dag. Skal på UL neste onsdag, håper alt er bra.

Litt ekstra bekymret ettersom jeg hadde en SA i mars 07.

Ingen blødning etc da heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også verking i magen.. innimellom er det skikkelig vondt :-( men vi får trøste oss med at det sikkert er babyen og livmoren som vokser! Naturligvis kjenner vi det godt på vår egen mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første ukene hade jag mest "murringer" og litt verking..men de siste 2 ukene har jag hade ordentlige kramper ca sånn rett under navelen...Gør så vont att jag nesten besvimer..Sånn holder det på i ca 1 time(viss jag ikke tar parasept)..

Hade samme smerter når jag var gravid for 3 år sedan (valgte abort den gangen),så jag trur sikkert allt er normalt alikavell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde store smerter ved mitt forrige svangerskap, og det skyldtes cyster på ekkstokken, noe som er veldig vanlig under svangerskap. Det gikk over av seg selv, men gjorde veldig vondt. De kan se det ved ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja får bare tro det er livmora som vokser og strekker seg.. Og ikke at det er en SA på gang. Har et barn fra før på 3 år, men husker da ikke hvordan det var når jeg gikk med henne.

Håpe dagene går fort til UL....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt litt verking og murring i magen i dag, kjennes nesten ut som mens smerter. Jeg er 5+4 i dag. Men husker sist jeg var gravid ( det endte i SA i februar ) da hadde jeg det også sånn, men legen sa det var helt normalt, for livmore strekte seg gjennom hele svangerskapet.

 

Får håpe alt går bra for dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...