Gå til innhold

forvirret av tester for graviditet..Førstegangsfrustrasjon!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

første innlegg og første problemstilling dette her...Har absolutt ingen peiling på dette...;-) MEN lurer så fælt på om jeg kan være gravid tross neg test i går:

Har kjent mensliknende symptomer i snart 5 dager...(hovne bryster, kiling/murring i eggstokker/nedre del av magen, oppblåst og hoven!?). Leser på mange forum at det er mange som kjenner slike menssmerter ifbm at egget fester seg..? Jeg hadde siste menstrasjon (første dag) den 28 september og har de siste månedene hatt syklus på ca 26 dager. Har kun fulgt med på eggløsningssymptomer denne måneden (altså etter 28 sept). I følge mine beregninger hadde jeg dette mye omtalte eggløsningsslimet(urrg) den 9 okt... Jeg og min kjære bor fortiden i ulike byer og vi hadde derfor ikke sex før fredagen (12 okt) - og i de neste dagene). Ja, helt fram til 21 oktober hadde vi mye sex. Jeg merket imidlertid menssymptomer for 5 dager siden og har beregnet at det passer med ventet menstrasjon. Hadde regnet med å få mensen innen i går fordi jeg har aldri opplevd å ha menssymptomer så lenge...

MEn altså: tok test i går og den viste negativ..og mine beregninger sier meg at eggløsningen var over den 12 okt. MEN: tok en eggløsningstest på nettet (beregninger) som viste at jeg var fruktbar i dagene før og etter 12 okt. OG ja - Fortsatt ingen menstrasjon. Lurer nå på om jeg tok testen fortidlig? Noen som kjenner seg igjen? Eller er jeg blitt helt gal som "føler" for mye - altså at dette her er ren innbillning? Hehe..

Jeg krysser hvertfall fingrene...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...