Gå til innhold

Gutt elr jente tro?

VLJ88

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i 21 uke. Har vært på ultralyd men de kunne ikke se kjønnet. Er så spent! Hva tror dere det blir? Jeg er nesten 100% sikker på at d blir gutt=) hehe. Magen er mer spiss enn rund.. går liksom utover. Hjertet hans ligger på 150 på hver kontroll, jeg har litt stør mage enn gjennomsnittet. Fortsatt morgenkvalme. Lyst på saltmat å surt godteri=) eheh, ikke at det her kansje har nå betydning men..Hva tror dere?=D

Fortsetter under...

Det er jo ikke annet å gjøre enn å gjette seg frem da, eller ta det på magefølelsen hva du tror det blir :)

Det er så mange kjerringråd som går, har du sånnn og sånn mage blir det gutt, har du slik og slik blir det jente.

Får håpe du finner det ut da, og at den lille stapeisen endelig viser kjønnet sitt på UL snart;)

hei håå .^^

Gratulere masse til dæ/dere :D

skal på UL dn 14 nov å kanskje skal vi finne ut om dt blir en gutt eller jente.. gleda oss veldig.. er nå i 17 uken.. :D og magen , dn vokser å vokser hehehe..kjæresten min syns at v skal finne dt ut slik at v kan forberede oss til den store dagen og legg planer . ^^ men æ er litt usikkert på om Æ vil finne dt ut .. så v får ser når dn dagen kjem :P

har alltid hatt en føleleser om at æ vente en gutt men alle de syntomer mine si at dt blir jente. hmmm.. men men dt får blir dt samme bare ongen blir frisk hehe..

kor er dere ifra da ??

klem...

Hjerteslag-teorien skal man ikke høre så altfor mye på... kommer jo ann på om babyen er aktiv eller ikke i magen det =) Pulsen vår stiger jo også når vi løper litt, ikke sant. Noen ganger stemmer det andre ganger ikke. Hmm, men har en liten jente-følelse på deg ja =) Spennende altså. Vi ville ikke vite kjønn, men jeg er sprekkferdig av nysgjerrighet nå. Uæææ, vil ha babyen ut NÅ. Hihi... vil se hvem han/hun er lik, og hvordan han/hun er... ååå, gleder meg så. Har en liten jentefølelse, men VELDIG MYE tyder på at jeg får en gutt... =) Så da får vi se da... Lykke til videre, og kos deg med svangerskapet. Klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...