Gå til innhold

Jeg blødde i går, og spotter idag

ElinaN

Anbefalte innlegg

I går morges når jeg våknet oppdaget jeg til min store strekk at jeg spottet, spottingen gikk over til blødning i løpet av dagen. Om kvelden blødde jeg som en vanlig mens, men hadde ingen smerter. I natt blødde jeg mindre, og i formiddag har det gått over til spotting igjen. Kan nevnes at jeg er (var) 6+4 idag. I motsetning til min SA for 1,5 år siden, hadde jeg da store smerter og blodet kom klumpete ut (beklager herslige detaljer). Denne gangen har jeg ingen smerter, og bare vanlig blødning.

Har kontaktet gynekolog og får komme dit i morgen for ultralyd. Jeg tror at jeg har mistet spiret vårt, fordi at symptomene (ømme bryster, ustadig humør) forsvant for en uke siden.

I min forrige SA kom alt ut etter et døgn, trengte ikke utskrapning. Har noen av dere opplevd å blø i flere dager før det som en gang var spiret kommer ut av seg selv?

Fortvilet klem fra

Fortsetter under...

Jeg hadde blødninger 1 ukes tid rundt uke 6, kanskje i litt mindre mengder enn du beskriver, ingen smerter.

Men ultralyd hos gynekolog viste at jeg fortsatt hadde en spire og den spiren er nå i uke 37 og jeg nærmer meg termin. Alt har gått fint.

Så det trenger ikke bety at du mister, håper på det beste for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...