mamsen labamsen Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Er dere fornøyde? Hvilken type miele maskin er det?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Nei men jeg ønsker meg. Alle snakker om hvor uovertruffen miele er i kvalitet, og mannen som kom og ga den forrige vaskemaskina vår dødsattest mente at vi som var 5 stk burde hatt mielemaskin. Men det har vi ikke råd til nå, og når vi får råd trenger vi sikkert ikke. Men jeg kjenner ingen som har vært misfornøyd med miele faktisk.
Nit@™ Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg kjøpte min for ca 1 år siden, og er veldig godt fornøyd. Den gamle holdt i 5 1/2 år, og det synes jeg er for lite selv om vi vasker klær hver dag, og vi hadde 6 reparasjoner på den gamle i den perioden. Det var Ariston. Da vi skulle kjøpe ny tenkte vi kvalitet... og valgte Miele Novtronic W529. Den har 1 kg mindre kapasitet enn den vi hadde, men det merker vi faktisk ikke. Den har god sentrifuge, masse innstillinger på hastiget, ullprog, nedtelling på tiden på programmet osv osv osv.. Den vasker fint vanskelige flekker som tomatsaus, barnemat osv med vanlig vasketabeltter.
lille je Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hatt min kanskje to mnd nå, novtronic tror jeg den heter.. Kjempefornøyd! Går stille, vasker raskt og godt, sentrifugerer bra, trommelen er skånsom pga små hull.... Og best av alt, den har barnesikring, så ingen liten klåfingra hand klarer å stoppe den:)
bente69;) Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg kjøpte meg en Miele W3821 når jeg fikk igjen penger på skatten i juni. En knall god maskin, som jeg ikke angrer et sekund på at jeg kjøpte. Du kan velge grader, sentrifugering, vannmengde etter du har valgt om du skal vaske, silke, ull, bomull, mørk tøy og en masse flere valg. Her har du en link til min maskin; http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=W3821 Jeg kjøpte denne forde min mor har gjennom ørten år skryti hemningsløst av sin Miele vaskemaskin. 10.000 er mye penger for en vaskemaskin, men nå hadde jeg hatt den gamle vaskemaskinen siden juni 91. Det blir ikke mange kronene pr vask når en har vaskemaskinen i mange år. Blir spennende å se om den nye Miele maskinen holder koken i 16 år.
mamma-til-4 Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har Miele vaskemaskin og er kjempefornøyd!!!! De er dyrere enn mange andre,men holder lenge.....Deilig å tenke på ja:)
TurangaLeela Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Er kjempefornøyd, sitter helst å ser på når maskinen vasker klær *haha*
~~DoraDora~~ Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Vi har opgså byttet til Miele vaskemaskin...og nå holder hvitt tøy seg hvitt lenger, og vanskelige flekker går lettere bort. Er kjempefornøyd!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå