Tone Troll Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Vi har et lite bad, der det ikke er plass til å ha stellebord/kommode stående. Synes også det er tungvint med sammenslåbare stellebord (å måtte slå opp og igjen hver gang man skal stelle.) Vi kan heller ikke borre i veggen og feste et hengende sammenslåbart stellebord. Tenkte å finne noe til å montere oppå badekaret. Vil så gjerne slippe å stelle babyen fra siden, og fant en løsning på Barnevognhuset Rudo der stellebordet er framovervendt og babybadekaret glides ut sidelengs undenifra. MEN - det er så lavt at vi vil bli stående krokbøyd og få ryggtrøbbel ganske kjapt........ Det kan ikke justeres i høyden. Dette stellebordet het Brevi Bagno Time. Er det noen som kan gi meg tips til andre merker, forhandlere og løsninger? Jeg er veldig takknemlig for hjelp!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 De har noen varianter på babyshop sin hjemmeside. Klikk på "stelle" på venstre side så kommer det opp noen alternativer ;o)
Tone Troll Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for svar, men har allerede sjekka der. Bare sideveis stelling, virker det som.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 vi har kjøpt den andre varianten "timmy" som kan reguleres i høyden jeg var også litt skeptisk til sidelengs stelling, men tror det bare blir vanesak egentlig. sambo syns det ble rart med rett fram.. har dere målt om det blir for lavt m det "bagno time"stellebordet? vi tok det med høyderegulering siden det er litt høydeforskjell på oss (han er et hode høyere enn meg) men det høyeste der ble nesten for høyt for han også (kan jo være vi har høyt badekar da??) dette er egentlig de eneste modellene jeg har funnet som kan være oppå badekar, har googlet og lett litt rundt omkring.. men skal du kjøpe, sparer du faktisk bittelitt på å kjøpe på barnevognhuset rudo (rudo.no) !!
Bolla med lille nurket. Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Sjekk på ikea,der har de ett som du kan feste på veggen.Det har jeg tenkt å kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå