Gå til innhold

Hvor mange ganger tisser dere om natta??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke vært så plaget med hyppig vannlatning til nå, men må opp ihvertfall en gang i løpet av natten. Dette er vanlig jo lengre uti svangerskapet man er. Problemet kan nok variere litti intensitet i og med at babyen flytter på seg. Kanskje den ligger sånn til nå at det presser på blæren din? Kanskje det blir bedre om en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger meg på her:) 5 ganger er vel gjennomsnitt pr natt... ganske trøtt og sliten ja.. i tillegg bekkenløsning så våkner hver gang jeg skal snu meg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så gale med meg egentlig; 0-1 ganger per natt. Men jeg må ofte opp og tisse en halvtime etter at jeg har lagt meg, før jeg får sove. Men jeg klager ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satte ny rekord inatt med 5 ganger. Er i uke 29. Tror det er verre når barnet ligger med hodet mot urinblæren. Er bare noe jeg har for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på. Hvis ingen barn (gjelder både den inni og de utenfor magen) vekker meg i løpet av natten, så rekker det gjerne med en gang pr natt. Men hvis jeg først våkner, så kan jeg bare glemme å sove igjen før jeg har vært på do. Samme hvis jeg ligger en stund våken etter at jeg har lagt meg. Opp igjen... Og de sier at det skal bli verre.... Hurra! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig jeg da skjønner jeg... har ikke vært på do om natta enda jeg! Kan sove 10-11 timer uten å våkne av at jeg må tisse, men da har jeg bråttom da jeg våkner altsa. Enn så lenge.... bank i bordet - he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt for mange ganger....arrhhhg.... Når jeg våkner kan jeg umulig si hvor mange ganger jeg har vært oppe, for nå er det så "innarbeidet" at jeg omtrentlig snubler meg inn dit i søvne. En natt holdt jeg på å dette av ringen gitt - tror faktisk at jeg sovnet like etter at jeg hadde satt meg ned. Våknet da jeg var i ferd med å tippe inn i dusjen. Nice :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ikke tisse om natta ennå. legger meg rundt 22-22.30 og står opp litt før 7. men må RASKT på do når jeg våkner. et tips er å prøøøve å tisse 2 ganger før man legger seg og ikke drikke noe etter det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-8 ganger om natten. Sover sjelden mer enn 1 1/2 time i strekk. Må skifte side. Tvillinger i maven. Begynner å bli litt "nummen" i skinkene og skuldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...