Gå til innhold

noen som har mistet ømheten i puppene, og likevel vet at spiren har det bra?


aaha

Anbefalte innlegg

Hadde lovet meg selv å ikke være så mye her inne denne gangen, da man fort kan bli nervøs av alt. Men nå er jeg kjempenervøs likevel, så skriver for å høre om det er noen som har opplevd det samme som jeg. Er gravid i uke 7 etter å ha hatt en ma i sommer. Oppdaget dette da jeg insisterte på tidlig ul,fordi jeg ikke hadde symptomer. Hadde ømme pupper bare, men dette gikk over rett før ul. Saken er nå at jeg sakte men sikker begynner åbli livredd for at det er akkurat det samme som skjer med meg nå. Er bare noe uggen innimellom, men ble veldi glad for skikkelig ømme pupper i slutten av uke 5. Men de siste dagene har de gradvis gått tilbake til normalen, kjenner ingenting. Får meg ikke til å tro at det er normalt at dette går over, alle med vonde pupper jeg kjenner sier at det bare utvikler seg... Trenger litt håp, for å komme meg gjennom dagen før jeg skal til legen i morra, og evetuelt tiden før jeg kommer til ul. Hater å ha det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du kjenner at du er litt redd etter opplevelsen din i sommer. Det er jo bra at du kjenner deg litt uggen innimellom i alle fall. Jeg hadde kun ømme bryst da jeg ventet nr 1 (venter nr 3 nå) - og dette varte bare en måneds tid, kanskje ikke så lenge en gang. Dette er jo individuelt, men håper virkelig at alt ser bra ut for deg og den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det, det håper virkelig jeg og! har bare hatt vondt i brystene i litt over en uke, og da jeg skjekka kalenderen i sta, oppdaget jeg at det var i akkurat samme uke det gikk over sist og. Jeg er nok flink til å terrorisere meg selv. Bare veldi trist å ha en så sterk følelse av at det samme skjer igjen..Lykke til med nr 3 da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde såre og vonde brystvorter i starten, men i løpet av noen dager forsvant det gradvis.. dette, og små blødninger gjorde meg engstelig, så jeg fikk tidlig ultralyd. Og der lå lillegullet og koste seg som bare det :-) Hjertet banket og alt var i orden. Ikke tenk for mye på det, så kommer sikkert symptomene tilbake. Eller du kan ordne en ultralyd så du føler deg mer sikker :-) Er så vondt å være redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så glad jeg blir for å høre at det ikke var noe galt for deg! det trenger jo ikke bety ma selv om det var slik symptomene mine var sist og. Husker du i hvilken uker og hvor lenge du hadde ømme brystvorter? Er liksom så rart når det går over, og brystene blir like "små" som før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Dette går nok helt fint. Da jeg var gravid for 10 år siden kjente jeg ikke noe i puppene i det hele tatt før de siste 3 mnd. Vi er jo helt forkjellige og hver graviditet er ikke lik, så prøv og ikke sammenlign med den første. Ikke lett, det skjønner jeg, men prøv og tenk bare positive tanker til i morgen. Lykke til i morgen.Tror vi går og kjenner etter alt som er til slutt og hva som ikke er at vi kan bli litt rotete og bekymre oss litt for lett. Det er bra du passer på da uansett. Håper du klarer ut dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for omtanken, det er veldi godt å bare få ut frustrasjonen en plass;-) skal gjøre mitt beste for å håpe håpe håpe;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ømme bryster da jeg fant ut at jeg var gravid. Da var jeg i min 4uke ca.. Det varte i en ukes tid, også forsvant symptomene gradvis. Er nå 7 uker på vei, og har ikke fått igjen de ømme brystene mine ennå. Men stoler på ultralyden og tror alt er bra likevel :-) Er endel som mister symptomene noen uker.. dette går nok bra! Vi får tenke på at vi er heldige som slipper disse plagene, selv om det er et savn innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi det faktisk ganske likt da;-) er i 7. uke jeg og;-) fikk ømme bryster den dagen jeg testet positivt, etter 4 uker og 5 dager, og det varte i ti dager. Da velger jeg å fokusere på at du så liv på din ultralyd, og at det er sånn med meg og;-) hehe;-) lykke til videre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gjør det! Har forhørt meg litt på 2.trimester om akkurat dette, og det er endel som sier de mistet symptomene i 1.trimester. Så dette er visst ganske vanlig. Men skjønner at du får litt noia.. fikk det jeg også :-) Jeg skal på ny ultralyd på mandag, så da får du følge med her så gir jeg beskjed om hvordan det går :-) Lykke til til deg også! Gullet ditt har det sikkert kjempefint i magen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk blir spennende på mandag da! jeg skal også la høre fra meg, nå er jeg i full gang igjen på barnimagen, hehe;-) Og takk for tipset, går inn å kikker litt på 2. trimester jeg nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene betyr ikke nødvendigvis at alt er bra. Jeg mistet i uke 12 og var sykemeldt pga kvalme. Babyen hadde dødd i uke 11, men jeg hadde alle symptomer og var skikkelig dårlig, ømme pupper etc.

 

Prøv heller å fokusere på at det skal gå bra. Noen ganger går det ikke bra og det kan være mange årsaker til det. Ikke bli redd dersom det ikke er symptomer, de kan komme og gå og alt kan være bra.

 

Mange har ma og likevel veldig mange symptomer. Jeg hadde ømme pupper og kvalme også litt etter inngrepet.

 

Håper alt går bra med dere her inne.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...