Gojentå Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Eg er nå på sprøytedag 9, og er blitt veldig forkjøla og syk. Har litt feber om kvelden. Er det farlig å begynne på en evt pencillin mens IVF foregår? eg skal til UL på fredag, uttak sannsynligvis på mandag. Noen som har brukt slike medisiner under et forsøk? uansett om eg prøver meg uten medisiner, vil eggene eller andre ting bli redusert som følge av at eg er syk?? off det passet veldig dårlig å bli syk nå :-( Tilslutt: er også veldig stram/øm i underlivet, er det normalt? også med mye EL-slim? Takker for hjelpen! Dere er så gode å ha! ;-) klem
Lina08 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Hei.. jeg kan egentlig ikke svare på noe av det du spør om, men når det gjelder antibiotika ville jeg absolutt ringe sykehuset og spørre..der får du et rett svar..det beste ville sikkert være å klare seg uten da men... Og så vil jeg bare ønske god bedring, og selvfølgelig masse lykke til!!
Flippa m Frida Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg kan ikke svare på dette med medisiner, jeg vet iallefall at for mannen kan det ha betydning at han vært syk /hatt feber en stund før forsøket. Ang el-slim så er det heelt normalt.
19Augustjente Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hei. jeg gikk på apocelin samtidig som spray å sprøyte, Jeg ringte ivf tromsø å spurte om dette da. de sa det gikk bra, Men om jeg var deg ville jeg ha ringt dem uansett..
Gojentå Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Regine: så det var greit å gå på pencillin ja.. eg har ikkje begynt på det enda, er usikker på om eg skal oppsøke lege eller bare prøve å komme meg gjennom det. Litt kjiipt at dette skjedde akkurat nå som uttaket nærmer seg, typisk :-( Men sa di noe om hva som som evt kan gå galt? hva som blir påvirket? vet at mennene kan få problemer, men håpte at vi var skjermet fra det ;-) takk for hjelpen uansett.
♣ Christiane ♣ Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Hei Først så bør du vel finne ut om du bare er forkjøla/influensa el, for da er det jo ingen vits i å ta penicillin, det virker kun mot bakterieinfeksjoner. Så kanskje greit å ta seg en tur til legen og ta en enkel blodprøve. Den kan de analysere på legekontoret, og det går fort som bare det. ' Hvis du har en infeksjon som trenger behandling så er det jo greit å få medisiner før du blir sykere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå