Gå til innhold

Bøtte m. vann til bleiene mellom vask?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppevarer dere skitne tøybleier i en tett bøtte med rent vann de dagene dere ikke vasker? Skal jeg ha noe vaskemiddel i vannet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi oppbevarer skitne bleier i en bøtte uten vann, det stinker ingenting og det blir rent i vaskemaskinen. Prøvde med vann en dag, men gikk tilbake til tør bøtte!

Skrevet

Slenger meg på med et nytt spm på denne tråden:

Vil ikke bleiene råtne litt hvis man lar de ligge i en bøtte vann de dagene man ikke vasker?

Skrevet

Tror du det ja? Hm...så bare for meg det var litt kvalmt å bare legge de tørre , eller ikke tørre da, hehe, i ei bøtte i dagesvis...?

Skrevet

Du kan fint bruke en bøtte med vann, det anbefales å ha i en skvett med eddik, så unngår du lokk. Vi brukte det på vårt forrige bad, en stor pedalbøtte med relativt tett lokk og eddikvann. Ikkeno lukt selv om bøtta sto på varmekabler.

Du vasker jo bleier med ganske få dagers mellomrom, så de rekker ikke å råtne, nei.

Nå har vi vaskerom i en annen etasje, så nå bruker vi store wetbags på badet til å samle opp bleiene. Da må vi skylle bleiene om det trengs, og det kan også være lurt med en forvask. Fordelen med å ha bleiene i vann er jo at flekker ikke setter seg fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...