Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg holde meg gåendes med frukt og varmt mat.klare ikke å spiser brød eller lukter det eller se på det. noen flere????

er uke 10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. ja faktisk..;) klarer heller ikke å spise brød!! lever på cornflakes og knekkebrød.. måtte nesten le litt når jeg så innlegget ditt;)

Skrevet

er forresten 8+3..

Skrevet

er jo litt morsomt egentlig....brød??? hvorfor brød?? jeg lever også av frokostblanding. fint at der er noen andre ute med samme probleme.

er du kvalm???

Skrevet

Ja jeg var sånn en stund, men det gikk over for 1-2 uker siden. Er nå akkurat 12 uker. Måtte steke brødet godt med litt olje i panna hvis jeg måtte spise det. Ellers gikk det i middagsmat til lunsj, pai, frukt og kornblandinger.

Skrevet

Jeg får ofte en følelse av å være kvalm, men det er bare når jeg er sulten.. tror jeg blander følelsen av å være kvalm med sultfølelsen om du skjønner.. er konstant sulten jeg!!! hvordan er det med deg??

er det andre ting du ikke liker som du var glad i før svangerskapet? jeg har mistet smaken for baconost og hvitost.. kvalm av baconosten og hvitosten har fått en mektigere smak.. føler til tider at jeg spiser hvitost m/ brødskive selv om det bare ligger ei enkelt snei på brødskiva;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...