isa3 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 hei jeg holde meg gåendes med frukt og varmt mat.klare ikke å spiser brød eller lukter det eller se på det. noen flere???? er uke 10
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 hehe.. ja faktisk.. klarer heller ikke å spise brød!! lever på cornflakes og knekkebrød.. måtte nesten le litt når jeg så innlegget ditt;)
isa3 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 er jo litt morsomt egentlig....brød??? hvorfor brød?? jeg lever også av frokostblanding. fint at der er noen andre ute med samme probleme. er du kvalm???
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Ja jeg var sånn en stund, men det gikk over for 1-2 uker siden. Er nå akkurat 12 uker. Måtte steke brødet godt med litt olje i panna hvis jeg måtte spise det. Ellers gikk det i middagsmat til lunsj, pai, frukt og kornblandinger.
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg får ofte en følelse av å være kvalm, men det er bare når jeg er sulten.. tror jeg blander følelsen av å være kvalm med sultfølelsen om du skjønner.. er konstant sulten jeg!!! hvordan er det med deg?? er det andre ting du ikke liker som du var glad i før svangerskapet? jeg har mistet smaken for baconost og hvitost.. kvalm av baconosten og hvitosten har fått en mektigere smak.. føler til tider at jeg spiser hvitost m/ brødskive selv om det bare ligger ei enkelt snei på brødskiva;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå