Gå til innhold

Pratet akkurat med jordmor...(kommer på en måte litt innom sa, men for min del slapper jeg litt mere av nå..)


kaalrot Høygravid!:)

Anbefalte innlegg

En venninne av meg skulle til forundersøkelse til abort, og da fikk hun innvendig UL. Husker ikke hvor mange uker hun var på vei, men hun hadde tom fostersekk, og hadde ikke merket noenting til det.

Hun hadde hverken hatt blødninger, smerte, eller noe annet som kunne tilsi at hun hadde abortert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne av meg skulle til forundersøkelse til abort, og da fikk hun innvendig UL. Husker ikke hvor mange uker hun var på vei, men hun hadde tom fostersekk, og hadde ikke merket noenting til det.

Hun hadde hverken hatt blødninger, smerte, eller noe annet som kunne tilsi at hun hadde abortert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. arg.. jeg burde altså ha latt som om jeg ikke viste hvor langt jeg var på vei da;) får prate litt med jm i neste uke.. spennende om jeg blir henvist til ultralyd!!!

 

takk for svar og lykke til til deg også!!:):) du er heldig som er i uke 12!! om rett under 1 mnd sniker jeg meg inn på 2 tri..jippi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke peiling på hvor langt på vei jeg var.. er fremdeles veldig usikker ;-) Men fikk ikke tidlig ultralyd av den grunn fordet. Tror det der er veeldig variabelt. Noen får komme på ultralyd uten grunn, mens andre styrtblør og får ikke komme.. Må bare se an litt tror jeg :-)

 

Bor du i sentrum av Lillehammer du, eller utenfor? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...