lillir Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Var på uttak i går,og fikk ut 7 egg. Fikk bekreftet i dag at 6 av dem er blitt befruktet!! Så da blir det innsetting av 2 egg i mrg,og test den 7.november!!
Lilly 79 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Gratulerer!!:-) Det er så godt når man får noen supre resultater på befruktning!:-) Og dette var jo akkurat det!:-) Krysser fingrene for at du tester positivt den 7. November!:-)
lillir Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Tusen hjertlig takk!!! Selv om ingenting er sikkert enda,så gir en slik bekreftelse meg en ekstra piff til å holde motet oppe!! :-))
Lilly 79 Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Vi må ha motet oppe, ellers er det ikke noe vits i dette!:-) Jeg er sikker på at om vi bare holder ut alle nedturer og fortsetter. blir vi alle mammaer tilslutt!:-) Men selvfølgelig lykkes vi DENNE gangen!:-) Klem
Brumm Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Så fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!! satt selv inn 2 idag og skal teste 7nov!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette skal gå bra for oss begge:o) Klemmer
Filip sin mamma <3 Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 gratulere med en kjempeflott resultat!så spennende!!! ogsp får du sette inn 2 egg!det er jo også kjempeflott! jobber med å krangle meg til det jeg og,men vi får se om de hører på meg!haha. masse lyke til imårra lillir! )
Lessen Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 hvor holder du til og hvor gammel er du, side ndu får sette inn 2 egg... Det er veldig bra altså, bare nysgjerrig om jeg kan få sette inn 2 også... masse lykke til, måtte dette gå bra for dere!!! XXXXXXXXXXXXXXXX
lillir Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2007 Hei du.. Vi holder til hos Hausken,og er kjempe fornøyd med alle der!! Jeg er 38..:-)) Fikk satt inn de to i dag,så nå blir det spennende fremover!! Takk for lykkeønskninger..:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå